تحریریه سیس نی نی
1 نظر

رنگ هایی که برای سیسمونی پسرانه مناسب هستند

رنگ هایی که برای سیسمونی پسرانه مناسب هستند

برای انتخاب و خرید سیسمونی پسر می توان از رنگ های مختلفی استفاده کرد که برخی از آنها معمولا نسبت به ...


برای انتخاب و خرید سیسمونی پسر می توان از رنگ های مختلفی استفاده کرد که برخی از آنها معمولا نسبت به سایر رنگ ها، طرفدارهای بیشتری دارند. به عنوان مثال رنگ هایی مانند آبی، زرد با سبز، زرد با کرم یا سفید، قهوه ای و غیره از جمله رنگ های رایج و متداول در سیسمونی های پسرانه هستند. علاوه بر این شما می توانید از برخی از رنگ‌ هایی که میان نوزادان دختر و پسر مشترک هستند نیز بهره بگیرید. انتخاب هر یک از رنگ ها برای سیسمونی نوزاد شامل مزایا و معایبی است که قبل از انتخاب لازم است مورد توجه قرار گیرند.

انتخاب رنگ آبی برای خرید وسایل پسر

انتخاب رنگ آبی برای خرید وسایل پسر

رنگ آبی یکی از رنگ های خاص و ویژه‌ای است که مادران برای نوزادان پسر خود انتخاب می کنند. رنگ آبی شامل طیف ها و تن های متفاوتی است که شما می توانید از آنها برای طراحی فضای اتاق و سیسمونی نوزاد پسر خود به کار ببرید. یکی از بارزترین خصوصیات رنگ آبی، حس آرامش بخشی و از بین بردن افسردگی و ناراحتی در مادر و کودک است. شما می توانید در تزیین اتاق فرزند پسر خود ترکیبی از تن های آبی  با رنگ سفید را بکار گیرید. به عنوان مثال، آبی کردن دیوار پشت تخت کودک می ‌تواند انتخابی بسیار عالی باشد.

انتخاب رنگ سبز برای تزئین اتاق پسر

انتخاب رنگ سبز برای تزئین اتاق پسر

اگر شما مایل هستید رنگی خاص را برای سیسمونی نوزاد پسر خود انتخاب کنید و رنگ های تکراری و کلیشه ای را نمی پسندید، رنگ سرزنده ی سبز پیشنهاد ما به شما است. تحقیقات انجام شده نشان می دهند که رنگ سبز توانایی یادگیری و قدرت تمرکز در کودکان را افزایش می دهد. بنابراین، تاکید روانشناسان و محققان بر این است، برای طراحی و تزئین محیط هایی که کودک در آن حضور دارد، بهتر است از تن های مختلف رنگ سبز استفاده شود. به عنوان مثال، طیف های روشن رنگ سبز علاوه بر شاداب کردن محیط، خاصیت تسکین دهندگی و آرامش بخشی نیز دارد.

ترکیب خاکستری و سفید برای انتخاب سیسمونی پسر

رنگ سفید یکی از خاص ترین و ساده ترین رنگ ها برای  خرید سیسمونی و اتاق نوزاد پسر است و قدرت بیشتری را به شما در انتخاب لوازم و سیسمونی می دهد. در واقع، رنگ سفید آزادی عمل بیشتری را در خرید و طراحی سیسمونی به شما می دهد. اضافه کردن یک رنگ خنثی به رنگ سفید می تواند انتخابی هوشمندانه و گزینه ای مناسب باشد که فضا را از حالت یکنواخت بودن خارج کرده و تناسب بی نظیری را خلق می کند. ترکیب رنگ های خاکستری و سفید معمولا یک انتخاب شیک و زیبا برای سیسمونی پسران است. شما می توانید علاوه با اضافه کردن رنگ آبی به این ترکیب، زیبایی آن را دو چندان کنید.

انتخاب رنگ قهوه ای برای خرید سیسمونی پسر

رنگ های کرم و قهوه ای، از جمله رنگ های رایج برای انتخاب سیسمونی نوزاد پسر است. در واقع، بیشتر مادران در هنگام خرید سیسمونی برای پسران خود، به طور ناخودآگاه رنگ قهوه ای و یا تن های روشن تر آن مانند کرم را انتخاب می کنند. اما این نکته را به یاد داشته باشید که اگر مایل به خرید سیسمونی قهوه ای هستید، بهتر است رنگ هایی مانند آبی را نیز با آن ترکیب کرده تا حس خوشایندی به فضا القا شود. علاوه بر این، شما می توانید از رنگ هایی مانند زرد و نارنجی نیز در کنار کرم و قهوه ای بهره ببرید. زیرا این رنگ ها می توانند گرمای بیشتری به اتاق نوزاد شما بدهند.


مقاله پیشنهادی مرتبط با این موضوع: جذاب ترین رنگ های سیسمونی پسر


ترکیب رنگ بنفش و طوسی برای سیسمونی نوزاد

انتخاب رنگ بنفش در کنار رنگ طوسی که ترکیبی سرد، اما در عین حال باشکوه و خیره کننده است، برای سیسمونی نوزاد پسر انتخابی بسیار ویژه است. رنگ بنفش از ترکیبی از رنگ های آبی و قرمز ایجاد می شود که در روانشناسی رنگ ها، مخالف یکدیگر هستند. رنگ بنفش، بخش مربوط به خلاقیت را در مغز کودک فعال می کند و سبب پرورش خلاقیت نوزاد شما می شود.  رنگ بنفش، رنگی پیچیده با طیف رنگی گسترده و متفاوت است. به عنوان مثال، طیف های روشن تر رنگ بنفش مانند یاسی را می توانید با طیف های تیره تر آن و رنگ طوسی ترکیب کنید و یک طراحی زیبا خلق کنید. اما توجه داشته باشید که طیف های روشنتر بنفش مانند رنگ صورتی معمولا برای سیسمونی دختران کاربرد دارد.

زرد، رنگی متفاوت برای سیسمونی پسر

زرد، رنگی متفاوت برای سیسمونی پسر

زرد، یکی دیگر از رنگ های کاربردی و زیبا برای طراحی و خرید سیسمونی پسر، است. شما می توانید رنگ زرد را با سایر رنگ ها مانند طوسی، سبز، کرم یا خاکستری ترکیب کرده و ساختاری شاد و سرزنده ایجاد کنید. رنگ زرد همانند سایر رنگ ها شامل طیف وسیعی از تن های مختلف است و این امکان را برای شما فراهم می آرود که آن طیفی را انتخاب کنید که به شما حس شادابی بیشتری القا می کند. در ادامه به برخی از گزینه های مناسب برای ترکیب با رنگ زرد اشاره شده است:

ترکیب رنگ زرد و سبز انتخابی چشم نواز و شیک برای طراحی سیسمونی پسر

رنگ سبز و زرد مکمل یکدیگر هستند و از بهترین ترکیب های رنگی برای طراحی اتاق و خرید سیسمونی پسر است. در واقع رنگ شاد و سرزنده ی زرد در ترکیب با رنگ سبز که کمی خنثی تر است، محیطی دلنشین و شادابی را برای کودک مهیا می کند که از آن خسته نمی شود.

خرید سیسمونی پسر با ترکیب رنگ زرد و طوسی

ترکیب رنگ زرد و طوسی انتخابی بسیار شیک و دلپذیر برای خرید سیسمونی پسر است و مادران از طریق انتخاب این ترکیب نشان می دهند که طرفدار طراحی های خاص و ویژه هستند. رنگ طوسی از جمله رنگ های خنثایی است که می توان آن را به هر رنگ دیگری اضافه کرده و ترکیب هایی زیبا و خارق العاده ایجاد کرد.

ترکیب زرد با رنگ کرم یا سفید برای خرید سیسمونی پسر

مادرانی که مایل به انتخاب ترکیب های ملایم و آرام برای سیسمونی و همچنین طراحی فضای اتاق پسر خود هستند، ترکیب رنگ زرد با رنگ های سفید یا کرم ممکن است آنها را به هدفشان برساند. شما می توانید قسمت هایی از دیوار اتاق نوزاد خود را با رنگ زرد ملایم رنگ آمیزی کرده و برای خرید وسایل اتاق مانند کمد ها و یا پادری، از رنگ های سفید و یا کرم استفاده کنید. 

جمع بندی در انتخاب رنگ سیسمونی پسر

رنگ ها تاثیرات خاص و فراوانی بر شخصیت کودکان دارند و اجتناب از این تاثیرات غیر ممکن است. رنگ ها می توانند شخصیت و روان کودک را شاد، آرام، غمگین و حتی عصبی کنند. در حقیقت رنگ ها به دلیل حساسیت بیش از حد نوزادان و کودکان، تاثیر بسزایی در پرورش شخصیت و خلق کودک دارند. بنابراین لازم است در انتخاب رنگ مناسب برای سیسمونی نوزاد و محیطی که کودک در آن حضور دارد، بسیار دقت کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
بنظر من هرچی رنگ ها ملایم تر باشه بهتره مخصوصا واسه پسرها
دیدگاهتان را بنویسید
1 نظر
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.