تحریریه سیس نی نی
1 نظر

ویژگی های یک سیسمونی جادویی و جذاب

ویژگی های یک سیسمونی جادویی و جذاب

زمانی که والدین برای ورود یک عضو جدید به خانواده شان آماده می شوند، دوست دارند یک اتاق و سیسمونی ایده آل


زمانی که والدین برای ورود یک عضو جدید به خانواده شان آماده می شوند، دوست دارند یک اتاق و سیسمونی ایده آل و رویایی برای او فراهم نمایند. اما هر کسی با توجه به علایق و سلایق خود اقدام به تهیه ی سیسمونی کرده و سعی دارند جذاب ترین سیسمونی را آماده کنند. ما در این مطلب قصد داریم با ذکر نکات و معیارهایی مهم در مورد سیسمونی های جادویی و جذاب والدین را در انجام این کار راهنمایی نمائیم.


سیسمونی با رنگ بندی عالی

رنگ بندی سیسمونی نوزاد از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد که باید در زمان خرید لوازم سیسمونی مورد توجه قرار گیرد. در انتخاب رنگ وسایل سیسمونی باید ابتدا جنسیت نوزاد را در نظر گرفته و سپس با ارزیابی رنگ دیوارهای اتاقی که برای او آماده کرده اید، رنگی را انتخاب کنید که بهترین و زیباترین جلوه را داشته باشد تا حسی دل انگیز هم در کودک و هم در والدین و هم در کسانی که آن را می بینند ایجاد نماید. رنگ بندی سیسمونی باید مکمل رنگ بندی اتاق نوزاد باشد و ظاهری زیبا و رویایی به آنجا ببخشد.

 

استفاده از ست های سیسمونی جذاب

استفاده از ست های سیسمونی جذاب

 

امروزه در بازار لوازم سیسمونی، ست هایی وجود دارند که شامل لباس های زیبا در همه رنگ و هر طرحی، ست وسایل حمل کودک، ست مبلمان کودک، ست سرویس های چوبی کودک و ... هستند و زیبایی خیره کننده ای به سیسمونی و اتاق نوزاد می بخشند. البته هزینه ی تهیه ی این وسایل بسیار بالا می باشد و برای کسانی که علاقه مند به مهیا کردن یک سیسمونی جادویی برای نوزاد خود هستند و محدودیت مالی ندارند می توانند گزینه ی بسیار مناسبی باشند.

از جمله ی این وسایل لوکس می توان به سرویس های چوبی مدرن اشاره کرد که هم دارای کیفیت ایده آل بوده و هم ظاهری بسیار شکیل دارند. این سرویس ها دارای اقلامی چون تخت، کمد، مبلمان اتاق کودک، میز آرایش و دراور و ... می باشند. لوازم حمل کودک نیز دیگر لوازمی هستند که در عصر حاضر به قابلیت های بی نظیری تجهیز شده اند تا یک کودکی رویای را برای نوزاد و یک تجربه ی خوشایند را برای والدین رقم زنند.
برای مثال اگر نوزادتان پسر باشد با تهیه ی سرویس چوبی در طرح یک کشتی و یا یک ماشین مسابقه جلوه ای متناسب با روحیات پسرانه به اتاق ببخشید و در صورتی که نوزادتان دختر است با استفاده از تورهای صورتی رنگ و همچنین سرویس های چوبی با نقش های ظریف این اتاق را برای او به خانه ی آرزوها تبدیل نمایید.

 

استفاده از تزیینات خاص در سیسمونی

استفاده از تزیینات خاص در سیسمونی

 

افرادی که دوست دارند سیسمونی نوزاد خود را در بهترین شکل ارائه کرده و اتاق او را به به شکل یک خانه ی رویایی و زیبا تزیین کنند، به راحتی می توانند با خرید اسباب بازی های زیبا و لوکس جلوه ای زیبا با این اتاق ببخشند. همچنین با خرید و یا درست کردن تزیینات نمدی زیبا در طرح های مختلفی چون طرح های گل یا اسم نوزاد و ... سیسمونی رویایی داشته و با چیدمانی متناسب این مکان را برای نوزاد خود به کاخی زیبا تبدیل نمایند.

علاوه بر این موارد والدین می توانند با تهیه ی استیکر ها و یا برچسب های متنوعی که در بازار موجود است، محیطی شاداب و جذاب را در اتاق کودک به وجود آورده و از این طریق به سیسمونی کودک نمود بیشتری دهند. استفاده از تابلو ها و شلف های مخصوص و همچنین مجسمه های زیبا و کودکانه نیز می تواند زیبایی سیسمونی نوزاد را دو چندان کند. در ضمن لوسترهای مختص اتاق کودک نیز می تواند در زیبایی سیسمونی تاثیر گذار باشد.


مقاله پیشنهادی مرتبط با این موضوع: سیسمونی های زیبا ، کودکان شاد


استفاده از وسایل و گجت های نوزادی

امروزه در بازار لوازم سیسمونی گجت های جدیدی موجود هستند که زندگی و بچه داری را به طرز باور نکردنی برای والدین راحت تر کرده و به سیسمونی ها ظاهری جذاب بخشیده اند. از جمله ی این ابزارها می توان به  گجت های مخصوص حمام نوزاد، نگه دارنده های شیشه شیر نوزاد، قاشق های جدید برای غذادهی به نوزادان، پستانک های مجهز به تب سنج و ... اشاره کرد که این گجت ها به معنای واقعی سیسمونی را به سیسمونی جادویی و جذاب تبدیل می کنند.

 

خرید دستگاه های مختص کودک

یکی دیگر از معیارهای داشتن سیسمونی عالی، خرید دستگاه هایی است که از آنها فقط برای کودکان استفاده می شود، نظیر ماشین لباسشویی، جاروبرقی و .... با این که این دستگاه ها نسبتاً گران قیمت هستند اما بسیاری از افراد تمایل دارند آنها را تهیه کنند. از این محصولات صرفاً برای خود نوزادان استفاده می شود. مثلاً در ماشین لباسشویی کودک فقط لباس های کودک شسته می شوند و همچنین با استفاده از جاروبرقی نیز فقط اتاق کودک جارو کشیده می شود. هم قابلیت ها و هم نوع ساخت این دستگاه ها به گونه ای هستند که به کودک آسیبی نزده و یا ایجاد بیماری و یا حساسیت در آنها نمی کنند.

 

چیدمان سیسمونی و اتاق کودک

چیدمان سیسمونی و اتاق کودک

 

بعد از تهیه ی سیسمونی نوزاد نوبت به مرحله ی چیدمان آنها در اتاق کودک می رسد. این بخش اهمیت زیادی در زیبا دیده شدن وسایل موجود در سیسمونی و همچنین اتاق دارد. با چند ترفند ساده می توان سیسمونی و اتاقی رویایی برای کودک به وجود آورد. می توان با استفاده از تور در بالای تخت و یا آویز تخت به زیبا تر نشان دادن تخت کمک کرد و یا با چیدمان مدرن سرویس چوبی سیسمونی و همچنین اسباب بازی ها و یا استفاده از کف پوش ها و یا فرش های سه بعدی مختص اتاق کودک در زیبایی سیسمونی کودک تاثیر گذاشت.

 

نتیجه گیری

بسیاری از والدین دوست دارند سیسمونی نوزاد و اتاق کودکشان با همه فرق داشته و از همه زیباتر باشد. تهیه ی سیسمونی جادویی و جذاب از نظر افراد مختلف با توجه به تعدد سلایق و علایق، امری است که در آن معیارهای زیادی می تواند تاثیر گذار باشد. ما در بالا به چند مورد از مهمترین آنها اشاره کردیم تا با یادآوری این موارد بتوانیم شما را در تهیه ی زیباترین سیسمونی و جذابترین چیدمان اتاق کودک یاری داده باشیم.
 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
از چیدمان اتاق کودک فقط خریدن کوسن های بامزه و رنگی رنگی وااااای که خیلی بامزه هستن 😍❤😊
دیدگاهتان را بنویسید
1 نظر
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.