تحریریه سیس نی نی
1 نظر

محبوب ترین سیسمونی های سال 98

محبوب ترین سیسمونی های سال 98

اگر برای خرید سیسمونی نوزادتان به دنبال بهترین نوع آن هستید و می خواهید محبوب ترین سیسمونی

اگر برای خرید سیسمونی نوزادتان به دنبال بهترین نوع آن هستید و می خواهید محبوب ترین سیسمونی سال 98 را بشناسید تا بتوانید شما هم بهترین آن را خریداری کنید، پس بهتر است ابتدا قبل از هر چیز لیست وسایل مورد نیاز برای بهترین سیسمونی که مدنظرتان است را تهیه کنید و درباره هرکدام تحقیق کنید تا در نهایت شما هم بتوانید صاحب بهترین سیسمونی برای نوزادتان شوید.
در اینجا ما چند برند را برای وسایل ضروری سیسمونی به شما معرفی می کنیم تا شاید از این طریق بتوانید شما هم صاحب محبوب ترین سیسمونی شوید.

  •  اگر برای نوزادتان به دنبال یک قنداق پیچ زیبا و دارای کیفیت هستید می توانید ان را از آمیزینگ بیبی خریداری کنید. قنداق های این مارک نرم و از جنس کتان می باشد و همچنین در طرحی جذاب تولید شده است. قنداق پیچ های آمیزینگ بیبی می تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد می تواند به عنوان سایه بان کالسکه- زیرانداز کودک و به عنوان لباس نوزاد برای زمان های شیردهی استفاده شود این مارک آمریکایی بوده و در تولید قنداق پیچ در دسته بهترین ها می باشد.

قنداق در سیسمونی

 

  •  کوموتومو نام برند دیگری است که محصولات کودک را در سطح جهانی تولید می کنند و در واقع اگر دوست دارین سیسمونی که برای نوزادتان خریداری می کنید در زمره محبوبترین سیسمونی ها باشد می توانید از این شرکت خرید های خود را انجام دهید ولی دو محصول از این شرکت در گروه بهترین ها قرار دارد شیشه شیر و دندان گیر نوزاد. این شرکت برای بدنه شیشه شیرهای خود از سیلیکون استفاده می کند و طراحی سر شیشه به گونه ای است که شبیه فرم و سینه مادر است و بدنه نرم و خوش دستی برای دستان نوزاد و مادر دارد و به راحتی نیز قابل شستشو است و در واقع کوموتومو در فروش شیشه شیرهای نوزاد از پرفروش ترین ها می باشد .

 

  •  سرویس  تختخواب نوزاد را می توان از دلتا چیلدرن خریداری کرد، این کمپانی با بیش از 50 سال سابقه در این زمینه و سبک ویژه در طراحی سرویس خواب در جمله تولید محبوبترین سیسمونی است از انجا که سرویس خواب از مهم ترین وسایل در سیسمونی کودکان است این کمپانی هم توانسته بهترین این وسایل را تولید کند . انواع گهواره ها، تختخواب، کمد، صندلی کودک و دکوری های زیبای اتاق کودکان و از این گونه موراد از تولیدات دلتا چیلدرن است. البته این شرکت کالسکه و ماشین های بازی نیز تولید می کند.

 

  • دستگاه های مراقبت کننده تصویری و صوتی نوزاد، برای والدینی که می خواهند لحظه به لحظه حتی در موقع خواب به نوزادشان نزدیک باشند و همچنین می خواهند در هنگام انجام کارهای شخصی خود نیز بتوانند از وضعیت کودکشان مطلع شوند انتخاب مناسبی است، این وسیله پرکاربرد را می توان از انجل کر خریداری کرد. این برند ارائه دهنده بهترین سیسمونی برای نوزادتان است .

دستگاه های مراقبت کننده تصویری در سیسمونی

  • اما برای پوشک بچه چه برندی مناسب است که مطمئن باشیم که بعد از خریداری نوزاد به آن حساسیت ندارد. در اینجا می توان پمپرز را معرفی کرد نمادی که اکثریت مادران ایرانی آن را می شناسند و مرغوبیت و کیفیت آن را تایید می کنند، بسیاری از مادران ایرانی تایید می کنند که این پوشک تمامی ریزه کاری ها برای اینکه کیفیت بالایی داشته باشد در آن رعایت شده و هرگز از خرید آن پشیمان نشده اند و همچنین در زمان استفاده کودک بسیار حس راحتی دارد.

 

  •  بدون شک همه شما مارک هیمالیا را می شناسید این شرکت هندی با 90 سال سابقه بهترین محصولا بهداشتی کودک مانند لوسیون کودک، پودر، روغن بدن، صابون و شامپو را تولید می کند کالاهایی که این مارک عرضه می کند دارای لطافت و سبکی بوده و با استفاده از این محصولات در سیسمونی نوازاد می توانیم بهترین سیسمونی را تهیه کرده باشیم.

با این برندهایی که معرفی شد می توان بهترین سیسمونی  و در عین حال محبوبترین سیسمونی را در کنار هم چید . ولی در داخل ایران نیز برندهایی هستند که می توان با جمع آوری آن ها در کنار هم سیسمونی بی نظیری را برای نوزادتان خریداری کنید.


مقاله پیشنهادی مرتبط با این موضوع: ویژگی های یک سیسمونی جادویی و جذاب


لباس نوزاد تاپ لاین

این برند ایرانی از سال 1372 کار خود را در زمینه تولید پوشاک و سرویس بهداشتی برای کودکان شروع کرد، این شرکت در تولید لباس نوزاد و حوله برای کودکان شناخته شده می باشد و بنا به ادعای خود شرکت از با کیفیت ترین و بهترین مواد اولیه برای تولیدی خود استفاده می کند.

لباس نوزاد آشور

اشور هم یک برند ایرانی در تولید لباس نوزاد است که با برندهای خارجی رقابت می کند. لباس های تولیدی از نخ و پارچه با کیفیت بالا استفاده شده است و همچنین دارای طراحی و رنگ بندی زیبایی است. این برند نیز می تواند به شما در خریداری  بهترین سیسمونی کمک شایانی کند.
برندهای دیگری نیزدر ایران در تولید لباس نوزاد وجود دارد که آن ها نیز هر کدام به نوبه خود سعی در تولید بهترین لباس نوزاد با کیفیت و لطافت بالا دارند که می توان به شرکت آدمک و شهاب اشاره کرد.

شیشه شیر

شیشه شیر در سیسمونی

این شیشه شیر 170 میلی لیتر بوده و در تولید آن از محفظه سلیکونی استفاده شده است که در هنگام مکیدن فشرده می شود و در موقع شیر خورن نیز به روی خودش جمع می شود، وقتی نوزادتان از این شیشه شیر استفاده می کند دچار دل درد و سکسکه نمی شود زیرا فشار هوا به طور یکسان درون آن ایجاد می شود.

سرویس خواب کودک

همانطور که می دانید نوزادان در روزها اول تولدشان بیشتر در خواب هستند و یا اگر خواب هم نباشند بر روی تخت خواب خود در حال دست و پا زدن هستند لذا از این رو باید برای انتخاب سرویس خواب زمان بیشتری اختصاص داد تا نوع استاندارد آن را خریداری کنید و از این طریق نیز بتوان بهترین سیسمونی را برای نوزادتان خریداری کنید.
چند نمونه از سرویس خواب های خوب کودک که در ایران تولید می شوند به نام السا، آوید و کپل پا می باشد که در همگی آن ها تمامی موارد استاندارد یک سرویس خواب خوب نوزاد رعایت شده است.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
وای آشور کیفیتش خیلی خوبه من همیشه یا آشور میگیرم یا شابن
دیدگاهتان را بنویسید
1 نظر
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.