تحریریه سیس نی نی
1 نظر

نکاتی که هنگام خرید سیسمونی پسر باید به آنها توجه کرد

نکاتی که هنگام خرید سیسمونی پسر باید به آنها توجه کرد

در این مقاله می خواهیم بدانیم در هنگام خرید سیسمونی پسرانه چه نکاتی را باید مدنظر ...


در این مقاله می خواهیم بدانیم در هنگام خرید سیسمونی پسرانه چه نکاتی را باید مدنظر قرار دهیم و وسایل ضروری سیسمونی نوزاد پسر چه می باشد؟

تخت خواب

تخت خواب سیسمونی

یکی از وسایلی که برای سیسمونی نوزاد پسر لازم است تختخواب می باشد ولی چنانچه به هر دلیلی توانایی خرید تختخواب را برای نوزادتان ندارید این اطمینان را به شما خواهیم داد که نوزادتان بر روی رخت خواب مناسب نیز به راحتی می خوابد.

ولی چنانچه می خواهید تختخواب را خریداری کنید باید نکات ایمنی در خرید آن را رعایت نمایید. می بایست تخت خوابی را برای سیسمونی نوزاد پسر خریداری کنید که تا حدود 4 سالگی بر روی آن به راحتی بخوابد لذا با این وجود باید تختی را انتخاب کنید که از نظر جنس مرغوب و دارای کیفیت باشد.

بهتراست به دلیل کمبود جا و یا مسائل دیگر برای نوزادتان به جای تختخواب گهواره نخرید زیرا گهواره فقط یک سال قابل استفاده می باشد و نوزاد بعد از یک سال پر جنب و جوش می شود و نمی توان در آن موقع از گهواره استفاده کرد و از طرف دیگر مقرون به صرفه نمی باشد.

باید موقع خرید تختخواب اطمینان کسب کنید که تخت محکم بوده و لغزش ندارد. از خرید تخت هایی که سمت چپشان از تخت جدا می شود پرهیز کنید زیرا ممکن است به دلیل جنب و جوش نوزاد بین دیوار و تشک گیر کرده و باعث خفگی او شود. لذا می بایست حتما توجه کنید که همیشه زیبایی شرط نیست بلکه باید در مرحله اول ایمنی را در نظر بگیرید.


مقاله پیشنهادی مرتبط با این موضوع: سیسمونی را با اتاق کودک ست کنید


تشک یا رخت خواب

تشک بچه در سیسمونی

درهنگام خرید سیسمونی پسرانه حتما در انتخاب رختخواب نوزادتان دقت کنید. رختخواب می بایست استاندارد بوده که در موقع خواب به عضلات نوزاد فشار وارد نکند، حتما به این نکته مهم در هنگام خرید تشک برای سیسمونی پسرانه توجه داشته باشید که تشک که برای نوزادان استفاده می شود با تشک بزرگسالان کاملا مجزا می باشد و از طرفی دیگر حتما تشک خریداری شده با اندازه تخت یکسان باشد زیرا وجود جای خالی بین تشک و تخت برای کودکان خطرناک است سه نوع تشک که می توان هرکدام را که مایل بودید برای سیسمونی نوزاد پسرتان خریداری کنید عبارتند از: تشک فنری، تشک فومی و تشک های آلی

لباس

لباس نوزاد در سیسمونی

مورد دیگری که هنگام خرید سیسمونی پسر باید به آن توجه کرد لباس نوزاد است، لباس های نوزادتان را متناسب با فصلی که متولد می شود خریداری کنید رشد جسمی نوزادان سریع است لذا سه دست لباس برای زمان تولد نوزاد کافی می باشد حتما در موقع خرید به تکه هایی که در بسته بندی لباس نوزاد است توجه کنید و مطمئن شوید که تکه های مورد نیاز فرزند شما شامل آن می شود.

نکته دیگری که در موقع خرید لباس سیسمونی پسرانه باید مدنظرتان باشد جنس لباس است که می بایست حتما نرم و راحت باشد هرگز برای نوزاد تازه متولد شده از لباس های چسبان که فقط ظاهری زیبایی دارند استفاده نکنید. جنس کتان برای لباس نوزاد بهترین انتخاب است زیرا هم نرم و بوده و هم اینکه بعد از شستشو با مواد شوینده حساسیت زا نمی باشند.
در موقع خرید برای سیسمونی پسرتان حتما به رنگ آن نیز توجه کنید و سعی کنید حتی الامکان از رنگ های روشن و سفید استفاده کنید.

لوازم بهداشتی نوزاد

لوازم بهداشتی نوزاد در سیسمونی

یکی دیگر از وسایلی که در سیسمونی پسرانه وجود دارد لوازم بهداشتی است که می بایست در هنگام خرید آن نیز نکاتی را رعایت کنید اول این که حتما به تاریخ مصرف این وسایل توجه کنید زیرا وسایل بهداشتی سیسمونی نوزاد تاریخ مصرف کوتاهی دارند لذا حتما توجه کنید به گونه ای آن ها را انتخاب کنید که تاریخ مصرف طولانی را از زمان متولد شدن فرزندتان داشته باشد و مورد مهم دیگر این است که هرگز برای نوزادتان عطر و وسایل بهداشتی معطر خریداری نکنید زیرا نوزاد بدن لطیف و حساسی دارد و بهتر است از صابون و شامپو مخصوص کودکان که کمترین مواد شیمایی را دارند استفاده شود. لوازم بهداشتی شامل موارد مختلفی است که عبارتند از:

شیشه شیر

شاید برخی از مادران بگویند که نوزادشان با شیر خود آن ها تغذیه می کند و نیازی به شیشه شیر ندارد ولی خرید یک شیشه شیر واجب است زیرا ممکن است شرایطی پیش آید که نیاز باشد که از شیشه شیر استفاده کنید.

فین گیر و تب سنج

خرید فین گیر و تب سنج از لوازم بهداشتی ضروری محسوب می شود و بهتر است تب سنج دیجیتالی را به دلیل دقیق بودن خریداری کنید.

دندان گیر

نوزادان مابین 4 الی 7 ماهگی دندان در می آورند لذا خرید یک دندان گیر لازم بوده و التهاب لثه کودک را کاهش می دهد.

تشک یا زیرانداز تعویض پوشک: برای این که موراد بهداشتی را برای نوزادتان رعایت کنید بهتر برای تعویض پوشک زیرانداز مخصوصی داشته باشد.

پوشک

در موقع خرید سیسمونی نوزاد پسر حتما پوشک را در مجموعه لوازم بهداشتی خریداری کنید پوشک نوزاد در دونوع است ساده و شورتی و با سایزهای مختلف، برای نوزادی که تازه متولد شده سایز 1 خریداری شود و سعی شود چندین پوشک با یک برند خریداری نشود زیرا ممکن است بدن نوزاد به ان نوع پوشک حساسیت داشته باشد و لازم باشد پوشک دیگری خریداری کنید، چنانچه تمایل داشتید به جای پوشک از پارچه استفاده کنید حتما این پارچه را با مواد شوینده مخصوص نوزادان که از داروخانه خریداری می کنید بشویید.

وسایل حمام

وسایل حمام از لوازم ضروری در موقع خرید سیسمونی پسرانه می باشد دو لگن کوچک و متوسط، لیف نرم، عروسک های قابل استفاده در آب، ناخن گیر، حوله، شامپو و صابون خریداری کنید.

ظروف غذا

در موقع خرید سیسمونی نوزاد می بایست بهتر است چند تیکه ظروف که لازم و ضروی است خریداری کنید مانند یک فلاسک کوچک که در صورتی که زمانی به آب جوش نیاز داشتید به راحتی در دسترستان باشد.
و دیگری ظروف مخزن دار برای مواقعی که بیرون منزل هستید بتوانید به راحتی برای کودکتان خوراکی به همراه آورده و به او غذا دهید.
حتما ظروف مخصوص کودکان را از جنس با کیفیت و رنگی خریداری کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
بچه پسر باشه آدم همه چی واسش می خره 😁😁😁😁
دیدگاهتان را بنویسید
1 نظر
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.