تحریریه سیس نی نی
0 نظر

بازی کامپیوتری روبلاکس

بازی کامپیوتری روبلاکس

در مورد بازی کامپیوتری می‌خواهم با شما صحبت کنم که اسمش را شما هم ممکن است شنیده باشید.خیلی از والدین می گویند که وقتی که کودک ما از صبح تا شب روی تبلت و موبایل متمرکز است و این بازی، به صورتی میباشد که بچه‌ها میتوانند در آن دوست پیدا کنند.

مزایای بازی کامپیوتری روبلاکس

در مورد یک بازی کامپیوتری می‌خواهم با شما صحبت کنم که اسمش را ممکن است شنیده باشید.بسیاری  از والدین می گویند که کودک ما کل روز، روی تبلت و موبایل خود متمرکز است و این بازیها، به صورتی هستند که بچه‌ها میتوانند در آن دوست پیدا کنند.

بازی های کامپیوتری و ضرر آنها برای بچه

 درواقع فرمت واقعی زندگی است که به صورت بازی درآمده است .باید در جریان باشید که این بازی‌ها به صورتی هستند که بچه‌ها شدیدا جذب آن می‌شوند آن هم به دلیل کیفیت انیمیشن این بازی هاست چون این انیمیشن‌ها بسیار باکیفیت هستند.

بازی کامپیوتری

کودکان در بازی باقی مانده و می خواهند که دائماً آن را بازی کنند. این بازی انقدر جذابیت دارد که حتی والدین هم می‌خواهند که آن را بازی کنند و جذب می‌شوند.از اینکه این‌که کودکتان با انیمیشن‌های مختلف بازی کند به هیچ عنوان نترسید. چون این انیمیشن‌ها برای کودکان طراحی شده‌اند فراموش نکنید که زمانی این انیمیشن ها مضر میشوند که کودکان به آن اعتیاد پیدا کنند نگرانی این است که کودکان به آن اعتیاد پیدا میکنند.

مثلاً اگر کودک گریه کند که امتیازش در این بازی کم شده است و به من پول بدهید تا بازی را ادامه دهد و بتوانم با دوستان بیشتری چت کنم !

در بین مراجعین من مادری بود که به من گفت، پسرش به او گفته که من رو کلاس زبان بفرست تا انگلیسی خودم رو قوی کنم برای انجام بازی کامپیوتری و ارتباط با دوستان خارجی خود در روبلاکس. اینجاست که باید نگران شد! اینجاست که بچه انقدر غرق این بازی شده که احساس نیاز کرده تا هزینه صرف کند و به کلاس برود.

نتیجه گیری

ما نباید گوشی را از کودک بگیریم و صورت مسئله را پاک کنیم بلکه باید سعی کنیم فضایی را برای کودک ایجاد کنیم تا  دوستان هم‌سن خود را بیشتر در منزل دعوت کرده و یا در فضایی امن تحت نظرات شما بیشتر با آنها وقت بگذرانند

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید
0 نظر
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.