تحریریه سیس نی نی
0 نظر

خرید سیسمونی ارزان و با کیفیت

خرید سیسمونی ارزان و با کیفیت

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که در چند ماه آینده صاحب نوزاد خواهید شد حتماً درگیر خرید لوازم کودک هستید. خرید سیسمونی یکی از بهترین و جذاب ترین خریدهای هر پدر و مادری در طول عمرشان است. سیسمونی یکی از رسومات قدیمی ما ایرانی ها است که در کنار آن افزوده شدن یک عضو کوچک به خانواده را جشن می گیریم.

 
 
 
 
 
 
 
 

خرید سیسمونی ارزان و با کیفیت

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که در چند ماه آینده صاحب نوزاد خواهید شد حتماً درگیر خرید لوازم کودک هستید. خرید سیسمونی یکی از بهترین و جذاب ترین خریدهای هر پدر و مادری در طول عمرشان است. سیسمونی یکی از رسومات قدیمی ما ایرانی ها است که در کنار آن افزوده شدن یک عضو کوچک به خانواده را جشن می گیریم. اما با وجود تنوع بالا در بازار لوازم سیسمونی و همچنین زیادتر شدن تجملات این خرید دیگر جذابیت قبل را ندارد. پیشنهادی که ما برای شما داریم خرید سیسمونی ارزان و با کیفیت است تا هم کاربردی باشد و هم بتوانید از این خرید لذت ببرید. شما می توانید به جای استفاده از وسایل لوکس گران قیمت از وسایل ساده و شیک و در عین حال با کیفیت استفاده کنید. این موضوع علاوه بر رفع نیازهای نوزاد، هزینه ی خرید را هم کاهش می دهد.
 
 

نکات خرید سیسمونی ارزان و با کیفیت

خرید سیسمونی کودک کاری هیجان انگیز است که پدر و مادرهای جوان برای آن عجله دارند. در تهیه وسایل نوزاد باید همه ی جوانب را سنجیده و مطابق با نیازهای نوزاد و مادر در دو سال اول زندگی خرید کرد. اما بسیاری از افراد به این نکات توجه ندارند و فقط بر حسب چشم و هم چشمی می خواهند وسایل لوکس و گران قیمت خریداری نمایند. ما در این مطلب با ارائه ی توضیحاتی کارآمد شما را کمک کنیم تا یک سیسمونی کاربردی برای نوزاد خود تهیه کنید. به منظور خرید سیسمونی ارزان و با کیفیت لازم است به نکات زیر توجه کنید تا در پایان خرید خود و به دنیا آمدن نوزادتان از خرید رضایت داشته و از وسایل تهیه شده به خوبی استفاده کنید. 
خرید سیسمونی بر اساس ابعاد اتاق کودک: اولین کاری که باید قبل از خرید سیسمونی انجام دهید توجه به ابعاد اتاقی است که برای نوزاد خود در نظر گرفته اید. اگر ابعاد اتاق بزرگ باشد دستتان برای خرید لوازم باز است. اما اگر این اتاق کوچک باشد شما نمی توانید بسیاری از وسایلی که در نظر گرفته اید را خریداری کنید. در صورتی هم که اقدام به خرید آنها نمایید یا نمی توانید از آنها استفاده کنید یا جای شما را در منزل تنگ تر خواهند کرد. پس برای این که یک سیسمونی کاربردی داشته باشید لازم است به ابعاد منزل و اتاق نوزاد خود توجه کنید و بر اساس آن خرید نمایید.
اجتناب از خرید لوازم اضافی: امروزه بازار لوازم سیسمونی پر است از وسایل اضافی و تجملاتی که شاید کاربردی هم نداشته باشند. شاید در نگاه اول همه ی این وسایل نظر شما را جلب کنند و دوست داشته باشید آنها را تهیه کنید. اما با کمی تأمل خواهید فهمید که بسیاری از آنها کاربردی ندارند. در ضمن در خرید این لوازم لازم نیست حتماً از مارک های خارجی خرید کنید. برای خرید سیسمونی ارزان و با کیفیت می توانید از برندهای با کیفیت ایرانی خریداری نمایید.
توجه به جنسیت نوزاد: پدر و مادرها به دلیل هیجانی که دارند قبل از معلوم شدن جنسیت نوزاد اقدام به خریداری وسایل نوزاد می کنند. این امر هزینه های خرید سیسمونی را افزایش می دهد. زیرا احتمال دارد بیشتر وسایلی که خریده باشند با جنسیت نوزاد تطابق نداشته باشد و مجبور باشند از نو آنها را خریداری کنند. 
راهنمای خرید سیسمونی ارزان و با کیفیت
یکی از آرزوهای هر پدر و مادری خرید وسایل زیبا برای نوزاد خود است. اما نباید در این کار زیاده روی کرد. به منظور خرید سیسمونی ارزان و با کیفیت لازم است فقط لوازم ضروری کودک را تهیه کنید. در ادامه با این وسایل و نکاتی که در خرید آنها باید رعایت کرد شما را آشنا خواهیم کرد.
 
 

سرویس چوب نوزاد

در تهیه سرویس چوب نوزاد به ابعاد اتاق توجه کنید. همچنین اگر منزل شما کوچک است و نمی توانید اتاقی جداگانه برای کودک در نظر بگیرید، باید مطابق با آن خرید کنید. برای مثال شما می توانید یا از این وسایل صرف نظر کنید؛ زیرا نبود این تجهیزات خللی ایجاد نخواهد کرد. یا در صورت تمایل فقط تخت و کمد را تهیه کنید. 
 

لباس نوزاد

 بسیاری از والدین کمد لباس نوزاد را تا سقف پر از لباس می کنند. در حالی که در آخر بسیاری از این لباس ها بدون مصرف باقی می مانند. پس برای خرید سیسمونی ارزان و با کیفیت می توانید لباس های نوزاد را تا چند ماهگی تهیه کنید. آنچه در این مورد باید اهمیت داشته باشد کیفیت لباس ها است نه تعدد آن.
 
 

لوازم بهداشتی نوزاد

در خرید سیسمونی لازم نیست هر آنچه در بازار ببینید خرید کنید. در تهیه لوازم بهداشتی نیز می توانید وسایل ضروری را خریداری کنید و بعداً در صورت نیاز وسایل دیگر را هم می توانید تهیه کنید. این کار از خرید وسایلی که احتمالاً کاربردی ندارند و فقط سیسمونی را لوکس تر جلوه می دهند جلوگیری کرده و هزینه ها را کاهش می دهد.

اسباب بازی نوزاد

بسیاری از والدین دوست دارند اسباب بازی های متنوع و بزرگ و کوچک را در سیسمونی نوزاد خود قرار دهند. این در حالی است که کودک در سال های اول زندگی فقط با اسباب بازی های ساده و دم دستی بازی می کند. پس برای این که سیسمونی کاربردی تهیه کنید می توانید از خرید این وسایل صرف نظر نمایید.
 

سرویس کالسکه ی نوزاد

سرویس کالسکه یکی از لوازمی است که خرید آنها اختیاری است. برای مثال اگر خودرو دارید می توانید فقط صندلی ماشین کودک را تهیه کنید. خرید تمامی این تجهیزات با قیمت های سرسام آوری که دارند ضرورت زیادی ندارد.
 
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید
0 نظر
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.