تحریریه سیس نی نی
0 نظر

خرید سیسمونی نوزاد دو قلو

خرید سیسمونی نوزاد دو قلو

به دنیا آوردن نوزاد دو قلو یکی از هیجان آورترین اتفاقاتی است که در زندگی یک زوج اتفاق می افتد. خرید سیسمونی نوزاد دو قلو نیز بر این هیجان می افزاید. اما خرد برای دو نوزاد به صورت همزمان ممکن است شما را با چالش هایی مواجه نماید. از مهمترین آنها ممکن است کمبود فضا برای نگهداری از سیسمونی نوزاد دو قلو باشد. چرا که باید برای آنها دو تخت، و کمد، دو کریر، دو کالسکه و .... تهیه نمایید. نگهداری از همه این موارد در فضای کوچک آپارتمان ممکن است کاری سختی به نظر بیاید.

 
 
 
 
 
 
 

 

خرید سیسمونی نوزاد دو قلو

به دنیا آوردن نوزاد دو قلو یکی از هیجان آورترین اتفاقاتی است که در زندگی یک زوج اتفاق می افتد. خرید سیسمونی نوزاد دو قلو نیز بر این هیجان می افزاید. اما خرد برای دو نوزاد به صورت همزمان ممکن است شما را با چالش هایی مواجه نماید. از مهمترین آنها ممکن است کمبود فضا برای نگهداری از سیسمونی نوزاد دو قلو باشد. چرا که باید برای آنها دو تخت، و کمد، دو کریر، دو کالسکه و .... تهیه نمایید. نگهداری از همه این موارد در فضای کوچک آپارتمان ممکن است کاری سختی به نظر بیاید. از طرفی اگر شما قرار است که صاحب یک دختر و پسر شوید این مشکل برای شما چندین برابر است؛ چرا که باید با حوصله به انتخاب لباس نوزاد دختر و پسر را انتخاب نمایید. به صورت کلی انتخاب لوازم نوزاد دو قلو غیر همجنس کار نسبتا مشکل تری است که والدین باید آن را با حوصله و با کمال دقت انجام دهند.

تخت و کمد نوزاد دو قلو

یکی از مهمترین لوازم نوزاد دو قلو تخت و کمد آنها است. اگر فضای کافی در خانه خود دارید که به هر نوزاد خود اتاق خواب مجزا اختصاص دهید، می توانید با سلیقه خودتان و بسته به میزان بودجه مالی خود تخت و کمد مجزایی برای آنها تهیه کنید. اما اگر فقط یک اتاق خواب کودک برای هر دوی آنها در نظر گرفته اید، بهتر است از طراحی های خلاقانه ای که در بازار وجود دارد استفاده نموده و تخت و کمد های دو طبقه استفاده نمایید. این مورد می تواند سیسمونی نوزاد دو قلو شما را برای دیگران جذاب تر نماید. امروزه می توانید با یک جستجوی ساده در اینترنتی با مدل های مختلف و زیبایی از انواع تخت و کمد نوزاد دو قلو مواجه شوید. خرید اینترنتی سیسمونی نوزاد دو قلو نیز می تواند کار را برای شما آسانتر نماید. اما با الگو گرفتن از مدل های خارجی نیز می توانید سفارش ساخت بدهید.

وسایل حمل و نقل نوزاد دو قلو

با کمی جستجو در فروشگاه های اینترنتی می توانید با انواع مختلفی از کالسکه های نوزاد دو قلو آشنا شوید. این مدل ها به شکلی طراحی و ساخته می شوند که شما بتوانید به راحتی هر دو نوزادتان را با هم جابجا نمایید. سیسمونی نوزاد دو قلو از آنجایی سخت است که باید از هر وسیله دو عدد تهیه شود اما اگر از چنین وسایلی که برای نوزاد دو قلو طراحی شده اند استفاده کنید هم می توانید در هزینه هایتان صرفه جویی نمایید و هم می توانید فضای کمتری را برای نگهداری از آنها اختصاص دهید. بعضی از انواع کالسکه دو قلو امکان جمع شدن و تا شدن نیز قرار داده شده است تا بعد از اینکه کار شما به پایان رسید بتوانید کالسکه را جمع کرده و در ماشین خود قرار دهید. کریر نوزاد دو قلو و صندلی ماشین دو قلو نیز از دیگر لوازم نوزاد دو قلو است که می توانید در سیسمونی آنها استفاده نمایید.
 

لوازم شخصی نوزاد دو قلو

در خرید سیسمونی نوزاد دو قلو می توانید از بعضی وسایل فقط یک عدد تهیه نمایید. برای مثال شامپو سر، شامپو بدن، تب سنج، زیر انداز تعویض، لوازم مادر و .... این تجهیزات بیشتر مورد استفاده مادران است و او می تواند با خرید تنها ی عدد از آنها در هزینه های سیسمونی صرفه جویی نماید. اما در خرید شیشه شیر، پستانک، ناخن گیر و .... بهتر است از هر کدام دو عدد تهیه شود. این لوازم کاملا شخصی هستند و استفاده همزمان برای نوزادان امکان پذیر نیست.

لباس برای نوزاد دو قلو

اگر نوزادان شما همجنس باشند می توانید با خرید لباس های یک شکل نوزادان شیک و جذاب داشته باشید. اما اگر قرار است صاحب یک دختر و پسر شوید می توانید با ست کردن رنگ لباس ها  همچنین مدل آنها جذابیت دو قلوهای خود را چندین برابر نمایید. لباس تاثیر زیادی در زیبایی و سلامت نوزادان دارد. صرف نظر از دو قلو بودن باید از لباس نوزادی نرم و راحت برای کودک خود استفاده نمایید. نوزادان پوست لطیف دارند و به همین دلیل لباس آنها نباید زبر باشد و همچنین بهتر است با پوشاندن سرهمی به کودک خود تمام بدن او را پوشش دهید. در سیسمونی نوزاد دو قلو لباس اهمیت زیادی دارد و در خرید آنها باید دقت بیش اندازه ای به خرج دهید.
 

اتاق خواب نوزاد دو قلو

جمع کردن تعداد زیادی از لوازم نوزاد دو قلو در یک اتاق کار سختی است. سعی کنید از خرید اقلام اضافه و اسباب بازی های بزرگ اجتناب کنید. کودکان شما این مزیت را دارند که دو نفر هستند و به راحتی می توانند ساعت های زیادی بازی کنند. پس فضای کافی در اتاق خواب آنها در نظر بگیرید تا بتوانند بدون دردسر بازی کنند. کف پوش اتاق نزادان دو قلو را با متریالی نرمی مانند موکت، فرش و یا پارکت پوشش دهید تا هم گرم باشد و هم در صرت افتادن آسیبی به آنها وارد نشود. دیوارها را می تواننید با انواع استیکرها، پوسترهای مخصوص اتاق کودک تزئین نمایید تا سیسمونی نوزاد دو قلو شما جذابیت بیشتری بیاید. همچنین از رنگ هایی استفاده نمایید که کوددکان شما در آرامش بتوانند بازی کرده و بخوابند.

اسباب بازی نوزادان دو قلو

فرقی نمی کند که کودک شما دو قلو باشد و یا اینکه صاحب یک فرزند باشید باید اسباب بازی هایی برای نوزادان خود تهیه نمایید که قابل بلع نباشند. این اسباب بازی ها باید از متریال ضد حساسیت ساخته شده باشند. در ضمن در دیواره های آنها بریدگی های تیز وجود نداشته باشد. تنها مزیت اسباب بازی در لوازم نوزاد دو قلو این است که شما می توانید بعضی اسباب بازی ها را به صورت مشترک برای آنها خریداری نمایید. این باعث می شود که در هزینه های شما صرفه جویی شود و همچنین تنوع اسباب بازی آنها زیاد باشد.

کلام آخر

اینک که خداوند به شما دو قلو هدیه نموده است سعی کنید از مزیت های آن استفاده نموده و یک خرید سیسمونی نوزاد دو قلو بهینه و مناسب داشته باشید تا نوزادانتان چیزی کم نداشته باشند و در عین حال هزینه زیادی به خانواده تحمیل نشود.
 
 

 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید
0 نظر
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.