تحریریه سیس نی نی
0 نظر

سیسمونی جدید چه سبکی دارد؟

سیسمونی جدید چه سبکی دارد؟

تهیه ی سیسمونی برای والدین یکی از هیجان انگیزترین کارها ست. این که یک عضو دیگر به خانواده اضافه خواهد شد هیجان آنها را بالا برده و شادابی و طراوت زندگی را دو چندان می کند. اما تغییر سبک سیسمونی ها در عصر حاضر باعث شده تا این هیجان جای خود را به دغدغه ای بزرگ بدهد

سیسمونی جدید چه سبکی دارد؟

 
تهیه ی سیسمونی برای والدین یکی از هیجان انگیزترین کارها ست. این که یک عضو دیگر به خانواده اضافه خواهد شد هیجان آنها را بالا برده و شادابی و طراوت زندگی را دو چندان می کند. اما تغییر سبک سیسمونی ها در عصر حاضر باعث شده تا این هیجان جای خود را به دغدغه ای بزرگ بدهد. خرید سیسمونی از گذشته های دور در ایران رسم بوده و همچنان نیز ادامه دارد. اما آنچه در این میان تفاوت کرده سبک آن و وسایل مورد نیاز در آن می باشد. سیسمونی از گذشته تا به امروز تغییرات زیادی داشته و وسایل بسیاری از آن حذف و یا به آن اضافه شده است. سیسمونی های امروزی همانند زندگی های امروزی به سمت لاکچری شدن و تجملاتی بودن رفته است. به همین علت هم هزینه ی زیادی برای والدین به بار می آورد. در بیشتر این سیسمونی ها علاوه بر نیاز کودک و مادر، زیبایی و شیک بودن وسایل نیز مد نظر است. در این مطلب می خواهیم درباره ی سبک سیسمونی های جدید و وسایل مورد نیاز در این سیسمونی ها صحبت کنیم.

وسایل موجود در سیسمونی های سبک جدید

امروزه والدین به جای این که با ذوق و شوق چشم به راه نوزاد دلبندشان باشند، در تب و تاب تهیه ی یک سیسمونی آن چنانی هستند. اگر برای خرید به فروشگاه های سیسمونی بروید مشاهده خواهید کرد که در آن لیستی بلند بالا از وسایل نوزاد تهیه شده است. شاید با خواندن این لیست متوجه شوید که حتی نام بسیاری از آنها نیز نشنیده اید. به صورت معقول در سیسمونی وسایل خرید می شوند که تا دو سال نیازهای کودک را در بر بگیرد. اما امروزه والدین دوست دارند برای نوزاد خود یک سیسمونی لاکچری تهیه نمایند که البته این خرید دارای هزینه های های زیادی هم می باشد. در سیسمونی های امروزی تمام وسایل مختص کودک به صورت جداگانه خریداری می شوند تا جایی که اتاق کودک خود به یک خانه با تجهیزات کامل تبدیل می شود. در این سیسمونی ها انواع وسایل با مارک های گران قیمت و طراحی های لوکس خریداری می شوند. البته قابل ذکر است که این وسایل می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند اما نکته ای که باید مراعات شود، بودجه ی خرید سیسمونی و فضای لازم برای قرارگیری این وسایل می باشد. 

سرویس چوبی نوزاد 

در طراحی سرویس چوبی برای نوزاد امروزه از سبک های مختلفی استفاده شده و والدین می توانند با سلیقه ی خود یکی از آنها را انتخاب کنند. در سیسمونی های سبک جدید والدین دوست دارند تختی و وسایلی برای فرزند خود خریداری نمایند که اتاق آنها را به اتاق خواب یک پرنس یا پرنسس تبدیل نمایند. در این سرویس ها اکثراً از طرح های کارتونی استفاده شده و جذابیت آنها را دو چندان می کنند. تخت و کمد لباس و دراور و میز آرایش و ... امروزه در بسیاری از سیسمونی ها موجود می باشند. 
 
 
 

اسباب بازی نوزاد

اسباب بازی های لوکس و گران قیمت یکی دیگر از اجزای جدایی ناپذیر سیسمونی های امروزی می باشد. کودک تا دو سال فقط با اسباب بازی هایی که ساده هستند و قابلیت تولید صدا دارند بازی می کند. اما سبک جدید در تهیه سیسمونی باعث شده تا والدین اسباب بازی های گران قیمتی در سیسمونی خریداری کنند. این اسباب بازی ها شاید زیاد هم کاربردی نباشند اما فقط به این منظور که زیبایی اتاق را بیشتر کرده و سیسمونی لاکچری باشد خریداری می شوند.

تزئینات اتاق نوزاد

اتاق کودک باید به نحوی تزئین و چیدمان شود که آرامش را برای کودک و مادر به ارمغان آورد.  اما این تزئین نیاز به وسایل گران قیمت و لوکس ندارد و با وسایل ساده هم می شود اتاق را به شکلی زیبا تزئین کرد. اما سبک جدید تهیه ی سیسمونی باعث شده تا امروزه فروشگاه های سیسمونی پر باشد از وسایل تزیننی متنوع. با این که تمامی این وسایل زیبا هستند اما به دلیل هزینه های بالایی که دارند نیازی به خرید آنها نیست. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

لباس های نوزادی

لباس نوزادی دیگر موردی است که در تهیه سیسمونی سبک جدید تاثیر بسزایی دارد. به صورت معمولی در سیمونی کودک لباس های چند ماه اول وی تهیه می شود. اما در سیسمونی های جدید امروزی کمد لباس کودک پر می شود از لباس هایی با مارک های خارجی و گران قیمت. این در حالی است که احتمالاً بیشتر آنها به دلیل مناسب نبودن سایزشان بدون کاربرد خواهند ماند. 

مبلمان اتاق نوزاد

اگر تمامی وسایلی که در فروشگاه های لوازم سیسمونی ارائه می شود برای سیسمونی کودک خریداری شود، اتاق کودک به یک اتاق با مجهزترین امکانات تبدیل خواهد شد. برای مثال در سیسمونی های امروزی مبلمان مخصوصی شامل مبل کودک، میز کودک و صندلی های لوکس غذاخوری کودک نیز تهیه می شود. این وسایل جلوه ای خاص و زیبا به اتاق کودک خواهند داد.

سرویس کالسکه ی نوزاد

در گذشته در برخی از سیسمونی ها فقط کاسکه خریداری می شد. اما امروزه این محصولات به یک سرویس کامل تبدیل شده اند که شامل کالسکه به طراحی های خاص و متنوع، کریر، نی نی لای لای و .... می باشند. این وسایل سبکی جدید در تهیه ی سیسمونی به وجود آورده است که علاوه بر راحتی نوزاد و مادر هزینه های زیادی را بر خانواده ها به همراه دارد.

لوازم برقی مخصوص نوزاد

یکی دیگر از وسایل موجود در سیسمونی های سبک جدید وسایلی چون ماشین لباسشویی، جاروبرقی و یخچال مخوصوص کودک است. وجود این گونه محصولات در سیسمونی باعث شیک و لاکچری بودن سیسمونی می شود.
 
 
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید
0 نظر
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.