تحریریه سیس نی نی
1 نظر

لیست برندهای لباس نوزاد دخترانه و پسرانه

لیست برندهای لباس نوزاد دخترانه و پسرانه

شاید یکی از اولین تصاویری که پس از دریافت برگه ی آزمایش بارداری ومثبت بودن جواب آن به ذهن والدین ...

لیست برندهای لباس نوزاد دخترانه و پسرانه

شاید یکی از اولین تصاویری که پس از دریافت برگه ی آزمایش بارداری ومثبت بودن جواب آن به ذهن والدین و مخصوصا مادران خطور می کند خرید لباس های رنگارنگ و زیبا در طراحی های شاد و متنوع است. بازار لباس کودک همیشه بازار گرم و پرسودی است و دراین میانه یکی از مهم ترین اهداف و برنامه های تولید کنندگان پوشاک کودک، برند سازی و معرفی نام محصولات خود به مشتریان پرو پا قرص لباس نوزاد است. برند یا مارک که معادل فارسی آن نمانام یا نشان تجاری است، یک نام، عبارت، طرح و یا هر ویژگی دیگری است که خدمات و یا محصولات شرکت یا تولیدی را از سایر خدمات و محصولات تولید کنندگان دیگر متمایز می کند. 
در اینجا هدف ما تنها ارائه ی لیست برندهای لباس دخترانه یا پسرانه نیست بلکه میخواهیم لحظاتی را در کنار هم به بررسی برند ها و معیارهای انتخاب یک برند خوب بپردازیم.امروزه توجه به برند در خریدها  تبدیل به امری رایج و عادی شده است هر چند در برخی موارد جنبه ی تجملاتی نیز به خود گرفته است. به هر حال می توان گفت که یک محصول یا خدمات برای اینکه تبدیل به یک برند معروف شوند باید استاندارهایی در جنبه های مختلف کسب نمایند. مثلا در حوزه ی لباس کودک، کیفیت، طراحی، جنس و سایز استاندارد از جمله موئلفه هایی است که لازم است محصولات یک شرکت یا تولیدی آن را داشته باشند تا لایق نشان برند ملی یا بین المللی شوند. در زمینه ی تولید لباس نوزاد در ایران برند ها به دو دسته ی برند های ایرانی لباس کودک و برند های خارجی لباس کودک تقسیم می شوند که در ادامه به بررسی مزیت ها و معایب آنها خواهیم پرداخت.
 

برندهای ایرانی لباس کودک

خوشبختانه در کشورعزیزمان ایران با توجه به ظرفیت نیروی انسانی و منابع سرشار مواد اولیه شاهد تولید محصولات بسیار خوب و باکیفیت در حوزه ی لباس کودک هستیم. این کیفیت در حدی است که در بتواند با برندهای خارجی رقابت کرده و حتی در مواردی از آن ها پیشی بگیرد. انتخاب پارچه با جنس باکیفیت در کنار طراحی زیبا و منحصر به فرد و دوخت ظریف و دقیق به برند لباس ایرانی اعتبار بخشیده و مشتری را ترغیب به انتخاب محصول داخلی به جای برندهای خارجی لباس کودک می کند. برند های ایرانی مانند تاپ لاین، به آوران، آدمک، آشور، لیدولند، دولو و غیره به خوبی توانسته اند با اقناع سلیقه مشتری دربسیاری از جنبه ها خود را اثبات کرده کیفیت خود را به رخ رقبای خارجی بکشند.
جنس به کار رفته در تولید لباس این برندها غالبا ازالیاف طبیعی پنبه با درصد بالا انتخاب می شود. مساله ای که با توجه به حساسیت پوست لطیف کودک می تواند مانع از بروز بسیاری از حساسیت ها و مشکلات پوستی این موجودات دوست داشتنی شود. کارگاه های تولیدی بسیاری از این برند ها با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات چاپ، قابلیت عرضه ی بهترین و بروزترین  طرح ها را دارند. تقریبا بیشتر مادران از مشکل لباسهای غیر استاندارد از لحاظ سایز مانند تنه ی کوتاه و آستین بلند لباس گلایه دارند. این مشکل نتیجه عدم استفاده از طراحی صحیح الگو و سایزبندی استاندارد است. خوشبختانه برندهای معتبر ایرانی این حساسیت را در نظر گرفته اقدام به تولید لباس های استاندارد متناسب با سایز و وزن کودک در دوره های سنی مختلف کرده اند.
 
 

برندهای خارجی لباس کودک

برخی ازخانواده ها بنا به دلایلی بیشترتمایل به خرید برند های خارجی لباس کودک دارند. برخی از این برندها شهرت و محبوبیت بالایی دارند و این اعتباررا مدیون کیفیت بالای محصولات خود هستند. برخی از آنها مانند برند فروگی مدعی است لباس هایش تا 90% از الیاف طبیعی تهیه می شود. یا مثلا برند زارا نیز در کنار استفاده از طبیعی ترین الیاف در تولید لباس هایش وسواس و سلیقه ی خاصی در روی طراحی منحصر به فرد لباس های کودک دارد و از این رهگذر توانسته است اطمینان و رضایت میزان بالایی از مشتریان را در اقصی نقاط کره ی خاکی جلب نماید. برند های دیگری مانند پیوپیا، توبی تایگر و یا اچ اند ام نیز از جمله برندهای خارجی لباس کودک هستند که با کیفیت بالا، طراحی زیبا و حتی رویکرد های زیست محیطی توانسته اند در سطوح بین المللی مطرح و مشتریان خاص خود را جذب نمایند.

خرید لباس دخترانه و پسرانه، برند ایرانی یا برند خارجی؟

واقعیت این است که پاسخ به این سوال با توجه به تنوع و فراوانی موجود در بازار لباس کودک اندکی دشوار است. و حتی ارائه ی لیست برند های لباس دخترانه و پسرانه نیز نمی تواند کمک چندان زیادی به خانواده ها در تصمیم گیری داشته باشد. برخی از والدین از همان ابتدا اصرار به انتخاب و خرید برند های ایرانی لباس دارند در حالیکه برخی دیگر پس از سبک سنگین کردن های بسیار تصمیم به خرید برند های خارجی لباس کودک می گیرند و این مساله بیشتر امری سلیقه ای است. 
 نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که عاملی که برندی را تبدیل به برند منتخب مشتریان می کند چیزی به جز کیفیت بالای محصولاتش نیست. کیفیت بالا، طراحی زیبا، دوخت استاندارد و قیمت مناسب فاکتورهایی هستند که تمامی مشتریان بدون استثنا، نیم نگاهی به آن دارند. واقعیت این است که این فاکتورها در بسیاری از برند های ایرانی لباس وجود دارد و می تواند نیاز های بسیاری از خانواده ها را در باره ی کیفیت لباس کودک برطرف کند. و حال این سوال پیش می آید که وقتی برندهای ایرانی لباس کودک، کیفیت لازم را ارائه می دهد چرا برند خارجی؟
 

سخن آخر

آنچه اهمیت دارد این است که انتخاب ما محدود به برندی خاص و ایرانی یا خارجی بودن آن نباشد. معیار کیفیت است و زیبایی و هر برندی که این معیار ها را در بالاترین سطح داشته باشد می تواند گزینه ی مناسبی برای انتخاب باشد.
 
 
 
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
من فقط از چیکو استفاده میکنم و راضی هستم
دیدگاهتان را بنویسید
1 نظر
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.