تحریریه سیس نی نی
5 نظر

دانلود چک لیست سیسمونی | محاسبه خودکار هزینه خرید سیسمونی

دانلود چک لیست سیسمونی | محاسبه خودکار هزینه خرید سیسمونی

اگر میخواهید خرید سیسمونی و اقلام ضروری و مورد نیاز خود را مدیریت کنید از طریق فایل ذیل میتوانید همه جزئیات خرید سیسمونی را با برنامه ریزی مدیریت نمایید.

اگر میخواهید خرید سیسمونی و اقلام ضروری و مورد نیاز خود را مدیریت کنید از طریق فایل ذیل میتوانید همه جزئیات خرید سیسمونی را با برنامه ریزی مدیریت کرده و صرفه جویی فوق العاده ای نمایید.

فایل اکسل چک لیست سیسمونی

همانطور که که در تصویر مشاهده میکنید در این چک لیست 6 ستون وجود دارد که با وارد کردن اطلاعات مربوط به هر ردیف، این فایل اکسل به صورت خودکار گزارشات کاربردی و مفیدی  را شامل، اقلام خریداری شده، اقلام ضروری سیسمونی، قیمت کالای خریداری شده، کل بودجه ای که برای خرید سیسمونی در نظر گرفتید، مبلغ باقیمانده در کیف پول شما و .... به شما ارائه میکند.

چک لیست خرید سیسمونی فایل اکسل + pdf

 

چرا باید فایل اکسل چک لیست سیسمونی را دانلود کنم؟

به دلایل ذیل می بایست این چک لیست حسابگر را دانلود کنید:

با استفاده از این چک لیست، میتوانید خرید سیسمونی را مدیریت کنید. به این صورت که این فایل، اقلام ضروری را  شناسایی کرده تقسیم بندی میکند و مشخص میکند که آیا برای شما خرید هریک از این لیست، ضروریست یا خیر، سپس هر کدام را که خریداری کردید جلوی لیست در قسمت ستون "خریدم" تیک بزنید تا مدیریت کالاهای خود را به بهترین شکل انجام دهید.

چک لیست سیسمونی دختر و پسر فایل pdf و اکسل

*   در باکس بنفش رنگ ابتدای چک لیست جمع مبلغی که برای خرید سیسمونی پرداختید را محاسبه کرده و به شما نشان میدهد.

*    در باکس آبی رنگ ابتدای چک لیست، کل مبلغی که برای خرید سیسمونی در نظر دارید را وارد کنید، با این کار، میتوانید ببینید چقدر از مبلغی که برای سیسمونی در نظر گرفتید باقی مانده است و نیز در صورتی که مبلغ خریداری شده از بودجه شما بیشتر شود، در باکس قرمز رنگ،  عدد حاصله منفی را نشان میدهد که نشان دهنده این است که مبلغ سیسمونی خریداری شده از بودجه ای که برای سیسمونی در نظر گرفته بودید بیشتر شده است.

دانلود فایل اکسل چک لیست ضروریات سیسمونی + فایل pdf لیست سیسمونی

*  در انتهای این چک لیست میتوانید اقلام جدیدی را که در این لیست وجود ندارد وارد نمایید، با وارد کردن اقلام جدید، محاسبات خودکار انجام میشود.

*  اگر اقلام جدیدی که در این لیست وارد میکنید  را  از طریق آدرس ایمیل info.sisnini@gmail.com یا پیج اینستاگرام  sisnini_website_application  برای ما ارسال نمایید، از تخفیف جشنواره های سیس نی نی برخوردار می شوید.

چک لیست ضروریات سیسمونی

در این چک لیست که به صورت فایل دانلودی می باشد هم ضروریات سیسمونی مشخص شده است و همچنین هر آنچه اضافه بر لیست ضروریات برای سیسمونی وجود دارد را ارائه کرده ایم و شما میتوانید با دانلود این فایل، یک لیست کامل از ضروریات سیسمونی و اقلام اضافه را یکجا داشته باشید.

 

دانلود چک لیست سیسمونی دختر و پسر

این چک لیست در قالب یک فایل اکسل می باشد و همه محاسباتی که در بالا گفتیم را به صورت خودکار برای شما حساب میکند و میتوانید آنرا در پایین این متن فایل اول دانلود نمایید.

توجه داشته باشید برای شما این فایل چک لیست را در فرمت pdf و نیز word هم قرار دادیم و میتوانید همین پایین آنها را دانلود کنید. اما توجه داشته باشید فقط فایل اکسل محاسبات را انجام میدهد و مابقی فایل پی دی اف و نیز ورد را جهت پرینت کردن گذاشتیم و میتوانید از آن استفاده کنید.

 

دانلود فایل اکسل چک لیست سیسمونی

دانلود فایل pdf چک لیست سیسمونی

دانلود فایل word چک لیست سیسمونی

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
واقعا برنامه عالی بود اصلا دنبال یه همچین برنامه ای بودم. فایل اکسل چندتا دانلود کردم ولی اینطوری محاسبات نداشت که قیمت بدیم و اونایی که خریدیم رو نشون بده از مبلغ کل کم کنه. یه پیشنهاد میخواستم بدم اگر بتونید این رو به این اضافه کنید واقعا هم یه برنامه کاملی میشه هم میتونه تو خرید سیسمونی صرفه جویی کنه. اگر در کنار قیمت سیسمونی، یک ستون اضافه بشه با عنوان "مبلغ پیشبینی شده" و یک ستون هم با عنوان " اختلاف خریداری شده نسبت به مبلغ پیشبینی شده" اونوقت حسنش اینه که مثلا من واسه خرید کمد یا سرویس خواب پیش بینیم ۱۰میلیون تومن بوده و پس از خرید ۸ میلیون تومنی خریدم. اینجا مشخص میشه من ۲ میلیون تومن الان صرفه جویی کردم و میتونم تصمیم بگیرم به جاش این ۲ میلیون تومن رو مثلا روروئک بخرم یا مثلا ماشین شارژی بخرم. ممنونم باز هم از این برنامه خوبتون.
به نظر من که ایده عالی بود ، واقعا ممنون و قسمت بهترش اینه که با انواع فرمت ها گذاشتین تا همه بتونن استفاده کنند.
سلام فایل فوق العاده ای بود من روی کامپیوتر اجرا کردم ولی روی گوشی متاسفانه نتونستم اجرا کنم میتونید راهنماییم کنید ممنون میشم
سلام من فایل رو روی کامپیوتر اجرا کردم خیلی خوب بود ولی روی گوشی نتونستم اجرا کنم امکانش هست راهنماییم کنید ممنون میشم
روی گوشی بایستی برنامه های آفیس رو نصب داشته باشید تا باز شه
دیدگاهتان را بنویسید
5 نظر
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.