تحریریه سیس نی نی
4 نظر

نکاتی برای تقویت زبان انگلیسی والدین

نکاتی برای تقویت زبان انگلیسی والدین

نکاتی برای تقویت زبان انگلیسی والدین اگر در کودکی قادر به یادگیری زبان انگلیسی نبودیم و الان تصمیم به یادگیری گرفته ایم باید چیکار کنیم که به فرایند یادگیریمون سرعت ببخشیم؟ این ویدیو به پدر مادر هایی اختصاص دارد که میخواهند در بزرگسالی زبان یاد بگیرند...

همانطور که در ویدیوهای قبلی توضیح دادیم کودکان به صورت غیر ارادی زبان را یاد میگیرند ولی در بزرگسالی این فرایند با تکرار و تمرین و...همراه هستش.حالا اگر در کودکی قادر به یادگیری زبان دوم نبودیم و الان تصمیم گرفتیم که الان یاد بگیریم چیکار میتونیم بکنیم که این فرایند را سریعتر به مقصد برسانیم؟ در ادامه نکاتی را ذکر میکنیم که به اموزش زبان در بزرگسالی کمک میکنند.

نکته یک : حتما از دیکشنری یک زبانه استفاده کنید (یعنی دیکشنری هایی که انگلیسی به انگلیسی هستند ) وبه هیچ عنوان از گوگل ترنسلیت ودیکشنری های دوزبانه استفاده نکنید.دیکشنری های دوزبانه برای کار ترجمه هستند و اگر هدفتون اسپیکینگ هست باید از دیکشنری تک زبانه استفاده کنید.

نکته دوم :برای یادگیری لغت,لغت را همواره در جمله یاد بگیرید.به تنهایی فلش کارت داشتن و یا لغت حفظ کردن یا درست کردن دفترچه لغاتی که فقط لغت و معنی باشد و روش های سنتی که لغت انگلیسی درمقابل معنی فارسی است,یا یک جمله انگلیسی که معنی لغت است از دور خارج شده است.لغت حتما باید در جمله باشد و به جایی وصل باشد تا در خاطرمان بماند.

نکته سوم:این نکته مربوط به مهارت اسپیکینگ(speaking) است.اسپیکینگ یک مهارت اوت پوت ( output) است,یعنی شما زبان را تولید میکنید.برای یادگیری مهارت اوت پوت نیاز به این پوت (input) دارید,یعنی در واقع لیسنینگ(listening).شما باید از طریق شنیدن و زیاد شنیدن و تکرار کردن بتونید به مهارت speaking دست پیدا کنید.می تونید با زیاد گوش دادن مثلا موسیقی,فیلم و کارتونی که زیرنویس انگلیسی داره و بعد نهایتا بدون زیرنویس این مهارت رو به دست بیارید و در زمانی مشابه موقعیت فیلم این جملات رو استفاده کنید.

نکته چهارم:نکته اخر مربوط به رایتینگ (writing ) است.شما با رایتینگ هم مانند اسپیکینگ زبان رو تولید میکنید.برای اینکه اینکار را انجام بدید,بازهم نیازبه اینپوت (input) دارید,ولی اینبار اینپوت شما لیسنینگ نیست,بلکه ریدینگ (reading)است,یعنی ازطریق خواندن.مثل خواندن کتاب داستان یا کتابهایی در سطح خودتون یا کمی بالاترازسطح زبان خودتون می تونه تو کسب این مهارت کمکتون بکنه.حتما به خاطر داشته باشید که برای کسب نمره بهتر در ielts  شما باید بیشتر بخوانید که بتونید رایتینگ خوبی هم داشته باشید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
واقعا حس خوبیه که آدم بخاطر بچه هاش هم که شده زبان دومی رو یاد بگیره حتی حس رقابت ایجاد میشه که باعث پیشرفته سریع میشه، من این واقعا توی خانوادم تجربه کردم
etela resani ali baraye ma valedeyn bood in clip👌👌👌
moshaveraton Ali bod Chon man zabanam zaeife be fekre in bodam ke chejori sathe khodam ro bebaram Bala ta be behtarin ravesh betonam be farzandam komak konam
چه خوبه که داخل وبسایتتون آموزش زبان هم برای بچه ها گذاشتین عالیه از این به بعد حتما دنبال خواهم کرد ممنون
دیدگاهتان را بنویسید
4 نظر
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.