تحریریه سیس نی نی
0 نظر

پنج نکته ی کاربردی برای خرید لباس بچه گانه

پنج نکته ی کاربردی برای خرید لباس بچه گانه

خرید لباس بچه گانه با این که بسیار شیرین است اما مشکلات خاص خود را نیز دارد. والدین به هنگام خرید لباس برای کودکان خود حساسیت زیادی به خرج می دهند. نگرانی از اندازه بودن یا نبودن لباس برای کودک و همچنین جنس مناسب لباس باعث می‌ شود تا خرید مدت زمان زیادی طول بکشد. اگر شما هم جزء افرادی هستید که قرار است به زودی پدر و مادر شوید از بابت خرید لباس نگران نباشید. شما باید یک سری اصول و نکات کلیدی را در انتخاب لباس بچه گانه ی مناسب به کار ببرید تا خریدی ایده آل داشته باشید. در این مطلب درباره ی نکات کلیدی در خرید لباس بچه گانه صحبت می کنیم. پیشنهاد می کنیم با ما تا آخر این مطلب همراه باشید تا اطلاعاتی مفید کسب کرده و خریدی رضایت بخش داشته باشید.

پنج نکته ی کاربردی برای خرید لباس بچه گانه

خرید لباس بچه گانه با این که بسیار شیرین است اما مشکلات خاص خود را نیز دارد. والدین به هنگام خرید لباس برای کودکان خود حساسیت زیادی به خرج می دهند. نگرانی از اندازه بودن یا نبودن لباس برای کودک و همچنین جنس مناسب لباس باعث می‌ شود تا خرید مدت زمان زیادی طول بکشد. اگر شما هم جزء افرادی هستید که قرار است به زودی پدر و مادر شوید از بابت خرید لباس نگران نباشید. شما باید یک سری اصول و نکات کلیدی را در انتخاب لباس بچه گانه ی مناسب به کار ببرید تا خریدی ایده آل داشته باشید. در این مطلب درباره ی نکات کلیدی در خرید لباس بچه گانه صحبت می کنیم.  پیشنهاد می کنیم با ما تا آخر این مطلب همراه باشید تا اطلاعاتی مفید کسب کرده و خریدی رضایت بخش داشته باشید.

راهنمای خرید لباس بچه گانه

بچه ها خیلی سریع رشد می کنند و قد و وزنشان افزایش پیدا می کند. البته ممکن است تحت شرایط خاصی هم وزن آن رو به کاهش باشد. تمامی این موارد باعث شده تا خرید لباس بچه گانه به یک دغدغه برای والدین تبدیل شود. اما ما در این جا نکاتی را ارائه خواهیم کرد تا با رعایت آنها لباس بچه گانه ی مناسبی برای دلبند خود خریداری نمایید. 

خرید لباس یک سایز بزرگتر از سایز دقیق کودک

همان گونه که گفته شد بچه ها دارای سرعت رشد بالایی هستند و به همین دلیل هم سایز آنها مدام در حال تغییر است. لباس هایی که برای آنها خریداری می شوند باید به گونه ای انتخاب شوند که حداقل چند ماه قابل پوشیدن باشند. به همین دلیل پیشنهاد می شود همیشه لباس بچه گانه را یک سایز بزرگتر از سایز دقیق کودک انتخاب کنید. برای مثال برای کودکی که شش ماهه است باید لباس بچه گانه با سایز 6 ماه تا یک سال انتخاب شود. این امر موجب می شود بتوانید آن را برای چند ماه با خیال راحت استفاده کنید. هم این که کودک در آن راحت خواهد بود. البته شاید در مورد برخی کودکان به دلیل وزن کم یا زیاد از حد این مورد صدق نکند اما این امر در مورد اکثر کودکان صادق است. در ضمن در مورد خرید لباس های پاییزی و زمستانی هم باید لباسی با سایز بزرگتر تهیه کنید. در این فصول بچه ها لباس را به صورت دو یا سه لایه می پوشند به همین سبب اگر کاپشن یا پلیور را بزرگتر انتخاب کنید لباس بچه گانه ی مناسبی خواهد بود. 
 

خرید لباس بچه گانه ی با کیفیت

یکی دیگر نکات کلیدی در خرید لباس بچه گانه توجه به کیفیت آن است. لباس بچه ها به دلیل تحرک بالای آنها ممکن است خیلی زودتر از آن چیزی که فکرش را می کنید خراب شوند. پس برای این که لباس مناسبی برای کودک خود تهیه کنید باید به سراغ لباس هایی با کیفیت قابل قبول بروید. یک نکته ای که در این مورد باید آن را مد نظر داشته باشید این است که لباس های برند و مارک دار و یا گران قیمت همیشه هم باکیفیت نیستند. شما باید به دنبال لباسی باشید که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم از کیفیت خوبی برخوردار باشد. ضخامت مناسب لباس یکی از مواردی است که در مورد لباس بچه گانه می تواند یک امتیاز مثبت محسوب شود. برای این که از ضخامت لباس مطمئن شوید بهتر است آن را به سمت نور بگیرید، اگر آن طرف لباس مشاهده نشود، از ضخامت خوبی برخوردار است. 

چک لیست کامل سیسمونی دختر


لطافت و دوخت لباس بچه گانه اهمیت زیادی دارد

بچه ها دارای پوستی حساس و لطیف هستند. پس باید در خرید لباس بچه گانه آنها دقت زیادی به خرج بدهید تا لباسی مناسب برای آنها تهیه کنید. لباس اگر زبر باشد پوست بدن کودکان را تحریک کرده و آنها را اذیت می کند. سعی کنید لباس هایی با جنس نخ و پنبه ای برای کودکان خود خریداری نمایید. هنگام خرید لباس برای کودکان توجه کنید که دوخت آنها صحیح و محکم باشد. لباس هایی که از دوخت نامناسبی برخوردار باشند طی یک یا دو بار شستشو خراب شده و قابلیت استفاده نخواهند داشت.

توجه به امنیت کودکان 

والدین دوست دارند لباس هایی با ظاهر بسیار زیبا و زرق و برق دار برای کودکان خود تهیه کنند. اما یکی دیگر از نکات کلیدی در خرید لباس بچه گانه این است که باید امنیت کودکان را نیز در نظر بگیرید. توجه کنید که این لباس ها ممکن است پوست بدن کودک را آزار دهد. در ضمن از خرید لباس هایی با بند و ریش می تواند برای آنها خطرناک باشد. یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید، سفت بودن دکه و دوخت زیپ ها می باشد. اگر آنها شل و ول باشند امکان دارد کودک آنها را از جا کنده و ببلعد. 

توجه به رنگ و راحتی لباس بچه گانه

بچه ها نمی توانند مواظب لباس خود باشند تا کثیف نشود. به همین جهت لباس بچه گانه ی مناسب لباسی است که دارای طرح های شلوغی باشد. همچنین رنگ لباس ها را باید به نوعی انتخاب کنید که لکه و کثیفی لباس را خیلی زود نمایان نکند. در خرید لباس بچه گانه توجه داشته باشید که استایل لباس برای پوشیدن کودک راحت باشد. استفاده از لباس هایی با یقه‌های گشاد یا دکمه دار و همچنین شلوار هایی با کمرهای کشی بهترین گزینه برای کودکان است. این امر به شما در مورد تعویض لباس و پوشک بچه ها نیز کمک خواهد کرد. 
 
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید
0 نظر
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.