تحریریه سیس نی نی
1 نظر

آیا از تأثیر رنگ های شاد سیسمونی بر روحیه نوزادان اطلاع دارید؟

آیا از تأثیر رنگ های شاد سیسمونی بر روحیه نوزادان اطلاع دارید؟

یکی از حساس ترین و لطیف ترین موجودات روی زمین نوزادان هستند که عوامل مختلفی بر روحیه آن

یکی از حساس ترین و لطیف ترین موجودات روی زمین نوزادان هستند که عوامل مختلفی بر روحیه آن ها تأثیر گذار است و مجموعه رفتارهای آن ها را در آینده تشکیل می دهد. شاید برایتان جالب باشد بدانید حتی رنگ های سیسمونی نیز بر روحیه نوزادان تأثیرگذار است و به دلیل طول موج رنگ های مختلف واکنش آن به هر رنگ متفاوت می باشد.

اگر می خواهید فرزندان شاد، درس خوان، زرنگ، دارای روابط اجتماعی بالا و... در آینده پرورش دهید بهتر است حتی در هنگام خرید وسایل سیسمونی نیز با توجه به اینکه هر رنگ چه تأثیری بر روحیه نوزاد شما می گذارد رنگ مناسبی را انتخاب نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تأثیر رنگ های شاد سیسمونی بر روحیه نوزادان با ما در ادامه همراه شوید.

تأثیر رنگ های شاد سیسمونی بر روحیه نوزادان و تقسیم بندی رنگ ها

در ابتدای مطلب آشنایی شما با تأثیر رنگ های شاد سیسمونی بر روحیه نوزادان بهتر است در ابتدا تقسیم بندی کلی رنگ ها را به شما معرفی کنیم. در حالت کلی رنگ ها به دو دسته رنگ های گرم و رنگ های سرد طبقه بندی می شوند. رنگ های قرمز، نارنجی، زرد و صورتی از جمله رنگ های گرم به شمار می رود و رنگ های آبی، سبز، بنفش، سفید و سیاه در بخش رنگ های سرد قرار می گیرد.
هر کدام از رنگ های گرم و سرد اثرات متفاوتی بر روحیه نوزاد شما دارد که در ادامه می خواهیم اثرات هر کدام از آن ها را به تفکیک رنگ شرح دهیم.


مقاله پیشنهادی مرتبط با این موضوع: طرح مدل قصر در سیسمونی نوزاد


تأثیر رنگ قرمز بر روحیه نوزادان

اگر قصد دارید تمام وسایل سیسمونی نوزاد خود را به رنگ قرمز انتخاب کنید باید بدانید که این رنگ باعث افزایش اشتها، زیاد شدن ضربان قلب و تنفس در نوزاد شما می شود و ممکن است حس ترس را در او به وجود آورد به همین دلیل بهتر است از این رنگ در وسایل سیسمونی کمتر و یا اینکه از رنگ هایی که حاصل ترکیب رنگ قرمز با رنگ های دیگر است استفاده شود.
رنگ قرمز افزایش دهنده انرژی است و ممکن است باعث بی خوابی و بدخوابی نوزاد شما شود.

تأثیر رنگ نارنجی بر روحیه نوزادان

تأثیر رنگ نارنجی بر روحیه نوزادان

در حالت کلی می توان گفت رنگ نارنجی بر روحیه نوزادان اثرات مثبتی دارد و باعث تقویت رابطه اجتماعی نوزاد شما در بزرگسالی می شود و برای رشد و نمو او مؤثر می باشد.
استفاده از این رنگ در وسایل سیسمونی با توجه به شدت رنگ ممکن است باعث افزایش تمرکز و بهبود عملکرد حافظه شود البته در نظر داشته باشید که استفاده بیش از حد رنگ نارنجی در وسایل سیسمونی بیش فعال شدن فرزندتان شما را به دنبال دارد پس در هنگام خرید وسایل سیسمونی به رنگ نارنجی رعایت اعتدال لازم و ضروری می باشد.


خرید کمد و دراور با قیمت مناسب برای سیسمونی


تأثیر رنگ زرد بر روحیه نوزادان

رنگ زرد از جمله رنگ های گرم محسوب می شود. تقویت حافظه و افزایش قدرت یادگیری در نوزاد به عنوان تأثیر رنگ زرد بر روحیه نوزادان است. با وجود اینکه رنگ زرد اثرات مفید بی شماری بر فرزند شما دارد اما استفاده بیش از حد این رنگ در وسایل سیسمونی خسته شدن چشم نوزاد شما را به دنبال دارد و ممکن است گریه های او را افزایش دهد. از این رو پیشنهاد می کنیم در صورتی که می خواهید وسایل سسیمونی خود را به رنگ زرد خریداری کنید رنگ های متمایل به زرد که از ترکیب رنگ زرد با رنگ های دیگر است انتخاب نمایید.

تأثیر رنگ صورتی بر روحیه نوزادان

در جهت آشنایی شما با تأثیر رنگ های شاد سیسمونی بر روحیه نوزادان لازم است اثرات یکی از بهترین رنگ های شاد که صورتی می باشد را برای شما توضیح دهیم. اگر دارای نوزاد دختر هستید رنگ صورتی می تواند انتخاب مناسبی برای خرید وسایل سیسمونی شما باشد چون این رنگ باعث برانگیختن احساسات نوزاد شما می شود و آرامش را برای او به ارمغان می آورد البته باید بدانید استفاده بیش از حد وسایل سیسمونی صورتی می تواند نتیجه عکس دهد و حس عصبانیت را در نوزاد شما ایجاد نماید.

تأثیر رنگ آبی بر روحیه نوزادان

تأثیر رنگ آبی بر روحیه نوزادان

رنگ آبی از لحاظ طبقه بندی در قسمت رنگ های سرد قرار دارد. به طور کلی می توان گفت تأثیر رنگ آبی بر روحیه نوزادان عکس رنگ قرمز است و فشار خون، ضربان قلب ، تنفس، استرس و اشتها را پایین می آورد.
این رنگ باعث آرام و خنک شدن فضای اتاق نیز می شود پس در صورتی که در مکان های گرم و خشک زندگی می کنید انتخاب رنگ آبی برای وسایل سیسمونی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

تأثیر رنگ سبز بر روحیه نوزادان

همانطور که می دانید طبیعت به رنگ سبز است به همین دلیل در صورتی که شما وسایل سیسمونیتان را به این رنگ انتخاب کنید نوزاد شما در آینده عاشق طبیعت و جنگل می شود.
علاوه بر ایجاد حس طبیعت دوستی در فرزند شما رنگ سبز باعث افزایش تمرکز، افزایش تمایل به یادگیری و درس خواندن می شود، استرس را کاهش می دهد و احساسات خوبی را به نوزاد منتقل می نماید.
بهتر است بدانید رنگ سبز برخلاف رنگ های دیگر مانند رنگ زرد چشم را خسته نمی کند و برای راحتی چشم بهترین گزینه می باشد.

تأثیر رنگ بنفش بر روحیه نوزادان

همانطور که می دانید بنفش از ترکیب رنگ های آبی و قرمز که برخلاف یکدیگر هستند تشکیل شده است. این رنگ از جمله رنگ‌های پیچیده است که با توجه به شدت رنگ آن احساسات متفاوتی را به نوزاد منتقل می کند. اگر بنفش آن روشن باشد حس آرامش را در نوزاد ایجاد می کند و درصورتی که بنفش آن تیره و پررنگ باشد تنها باعث لوکس به نظر رسیدن فضای اتاق می شود.
در حالت کلی می توان گفت این رنگ حس وظیفه شناسی و همچنین وفاداری را در نوزاد شما تقویت می کند و بر اینگونه احساسات او تأثیر گذار می باشد.

تأثیر رنگ قهوه ای و کرم بر روحیه نوزادان

تأثیر رنگ قهوه ای و کرم بر روحیه نوزادان

در کنار آشنایی شما با تأثیر رنگ های شاد سیسمونی بر روحیه نوزادان بهتر است یکی از بهترین و شادترین رنگ ها که قهوه ای و کرم است به شما معرفی نماییم. این رنگ برای دو جنس دختر و پسر مناسب است. همانطور که می دانید اتاق نوزاد اولین مکانی است که آن را مشاهده و مدت زیادی را در آن سپری می کند به همین دلیل شما می توانید با خرید وسایل سیسمونی به این رنگ فضای دلنشین را برای فرزند خود ایجاد کنید و از این طریق روحیه او را شاد نمایید‌.
لازم به ذکر است بدانید رنگ قهوه ای و کرم از جمله رنگ های متعادل به شمار می رود که کمتر کثیفی های موجود را نشان می دهد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
واقعا نوزاد متوجه رنگ میشه ؟؟!!!
دیدگاهتان را بنویسید
1 نظر
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.