تحریریه سیس نی نی
3 نظر

شادترین رنگ های سیسمونی نوزاد دختر

شادترین رنگ های سیسمونی نوزاد دختر

یکی از دغدغه هایی که مادران در دوران بارداری دارند انتخاب رنگ اتاق و سیسمونی برای نوزاد است


یکی از دغدغه هایی که مادران در دوران بارداری دارند انتخاب رنگ اتاق و سیسمونی برای نوزاد است. حال اگر این نوزاد دختر باشد رنگ های بیشتر و انتخاب های بیشتری وجود دارند. مادران همیشه دوست دارند شاد ترین رنگ سیسمونی دختر که وجود دارد را برای نوزاد خود انتخاب کنند اما گاهی در انتخاب آن دچار تردید می شوند. نگران نباشید ما این جاییم تا به شما در انتخاب زیبا ترین رنگ سیسمونی دختر کمک کنیم.

این که بگوئیم زیباترین رنگ سیسمونی دختر دقیقا به چه رنگ هایی ختم می شود، را نمی توانیم پاسخ دقیقی را برای آن داشته باشیم، زیرا زیبایی در هر زمینه ای چیزی اکتسابی است در نتیجه هر رنگی در نظر هر شخصی نوعی زیبایی دارد، اما در زمینه ی رنگ ها به شما اطلاعاتی می دهیم تا شاد ترین رنگ سیسمونی دختر از میان آن ها انتخاب کنید.

رنگ سبز

رنگ سبز در سیسمونی نوزاد

 

برخی از رنگ ها مثل صورتی و آبی به قدری استفاده می شوند که تکراری شده اند پس بهتر است آن ها را فراموش کنید. پیشنهاد ما رنگ سبز است. آرامش خاصی که در پس رنگ سبز نهفته است انسان را به فصل بهار می برد. لازم به ذکر است که رنگ سبز را هم می توان برای دختر و هم برای پسر به کار برد.

رنگ صورتی

برای توصیف رنگ قبلی گفتیم که صورتی تکراری شده است، اما با این حال توضیحاتی در این باره خواهیم گفت زیرا ممکن است برخی ها هنوز هم به این رنگ علاقه داشته باشند. صورتی را می توان در دسته ی رنگ های پیچیده قرار داد زیرا نباید آن قدر پررنگ باشد که چشم را اذیت نکند و نه آن قدر کمرنگ که اثری از صورتی در آن دیده نشود. پس با انتخاب یک رنگ صورتی متعادل برای پس زمینه می توانید شاد ترین رنگ ها سیسمونی دختر را با آن ترکیب کنید.

بنفش یاسی

رنگ بنفش یاسی در واقع تلفیقی از رنگ خاکستری و بنفش است. روشنی خاصی که این رنگ دارد به نحوی است که می توان با بسیاری از رنگ های دیگر به خلق زیباترین رنگ سیسمونی دختر پرداخت.

زرد روشن

رنگ زرد نیز از آن دسته رنگ هایی است که در حین انتخاب باید به آن بسیار دقت شود، باید به گونه ای باشد که نه خیلی پررنگ باشد که به نارنجی متمایل باشد و نه خیلی کم رنگ باشد که شبیه به کرم شود.

ترکیب های رنگی برای اتاق و سیسمونی

ترکیب های رنگی برای اتاق و سیسمونی

بعد از این که رنگ های پس زمینه و سایه انتخاب شدند نوبت به ترکیب رنگی آن ها برای اتاق و سیسمونی است. برای به وجود آوردن زیباترین رنگ سیسمونی دختر به معرفی چندین ترکیب رنگ می پردازیم امیدواریم لذت ببرید.

ترکیب دو رنگ فیروزه ای و سبز زمردی

رنگ آبی و سبز در چرخه ی رنگ ها معمولا کنار یکدیگر قرار می گیرند، این موضوع را در طبیعت نیز می توان یافت، زمانی که با هم استفاده می شوند به منبع آرامش تبدیل می شوند.

ترکیب رنگ لاجوردی و زمردی

همانطور که می دانید لاجوردی یک رنگ تیره است و تقریبا رنگی مصنوعی محسوب می شود، کارشناسان ما این رنگ را زمانی توصیه می کنند که اتاق نوزاد با بزرگسالان مشترک است. به طور مثال سیسمونی نوزاد را در اتاق نشیمن قرار داده اید یا این که در کنار تخت خود وسایل و سیسمونی نوزاد را قرار داده اید. رنگ های تیره به تنهایی برای اتاق نوزاد مناسب نیستند زیرا فضای خسته کننده و دلگیری را به وجود می آورند برای حل این مشکل پیشنهاد می شود از رنگ های یاسی و فیروزه ای بهره ببرید.

ترکیب رنگ سبز نعنایی( روشن) و خردلی

به کار بردن سبز نعنایی در اتاق حس طراوت و تازگی را برای کودک به ارمغان می آورد حتی می توان این حس را با به کار بردن رنگ خردلی گرم و سایه ی زرد بیشتر کرد. اگر این تم را می خواهید برای اتاق دختر به کار ببرید می توانید از اکسسوری های بژ رنگ کمک بگیرید، اما اگر می خواهید اتاق پسر را با این تم بچینید پیشنهاد می شود رنگ خاکستری را نیز در کنار آن به کار بگیرید.

ترکیب رنگ صورتی مات و خاکستری

کارشناسانی که در این زمینه به مطالعه می پردازند برای ترکیب رنگ صورتی خاکستری نامی انتخاب کرده اند و به اصطلاح به آن Blush  می گویند. ترکیب این دو رنگ با هم بسیار آرامش بخش است. اگر می خواهید برای دختر خود اتاقی آرام و کلاسیک مهیا کنید از این تم استفاده کنید. می توانید در کنار این تم از رنگ های متالیک براقی مثل نقره ای، طلایی و رزگلد بهره ببرید.

ترکیب رنگ لیمویی و خاکی

بسیاری از چیزهای شاد و نشاط آور مثل درخشش نور، لیموناد و...  به رنگ زرد می باشند. می توانید از همین رنگ برای ایجاد شاد ترین رنگ سیسمونی دختر استفاده کنید. حتی می توانید به  طور همزمان هم از رنگ زرد پر رنگ و هم زرد کم رنگ استفاده کنید زیرا جلوه ی خاصی را به اتاق می بخشد. ترکیبی که می توان برای رنگ زرد به کار برد در بازه ی خاکستری مایل به قهوه ای، خاکی و یا قهوه ای می تواند باشد.

برای داشتن یک اتاق ایده آل تنها توجه به زیباترین رنگ سیسمونی دختر ملاک نیست، در ادامه می خواهیم نکاتی را بیان کنیم که برای اتاق دختر و پسر مشترک است.


مقاله پیشنهادی مرتبط با این موضوع: ترکیب رنگ مناسب برای سیسمونی دخترانه


انتخاب یک تم

انتخاب یک تم برای سیسمونی نوزاد

اگر می خواهید برای فرزندان دختر و پسر خود یک اتاق مشترک در نظر بگیرید اما نمی دانید دقیقا باید چه کاری انجام دهید باید بگوییم که از چیزهایی که فقط برای دختر یا فقط برای پسر است استفاده نکنید بلکه می توانید از وسایل و تم های خنثی استفاده کنید مثلا می توانید از ابزار موسیقی یا حیوانات بهر ببرید.

انتخاب تخت و کمد

چون وسایل دختر و پسر همیشه با هم متفاوت است شما برای خرید تخت و کمد می توانید از رنگ های سفید یا سیاه و سفید استفاده کنید.

چند رنگ خنثی

رنگ های خثی‌ای که می توان هم در دکوراسیون اتاق دختر و هم در دکوراسیون اتاق پسر استفاده کرد عبارتند از سبز، زرد، کرم، بنفش و نارنجی که می توان با قهوه ای ، قرمز و طلایی ترکیب شوند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
کسی واسه دخترش سیسمونی رنگ زرد لیمویی ست کرده؟؟ قشنگ میشه؟؟ یا مثلا زرد و توسی؟؟
are range limooei khyli ghashang mishe
جدی :) ؟؟؟ بگیرم پس خیالم راحت؟ خدا خیرت بده کشتن منو انقدر گفتن آبی بگیر آبی بگیر
دیدگاهتان را بنویسید
3 نظر
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.