تحریریه سیس نی نی
1 نظر

جذاب ترین رنگ های سیسمونی پسر

جذاب ترین رنگ های سیسمونی پسر

چه رنگ هایی برای سیسمونی پسر مناسب است؟

چه رنگ هایی برای سیسمونی پسر مناسب است؟ این سوالی است که مادرانی که می خواهند برای نوزاد پسرشان سیسمونی بخرند از خود می پرسند در این مقاله فقط درباره جذاب ترین رنگ های سیسمونی پسرانه صحبت می کنیم و بهترین رنگ سیسمونی پسرانه را با هم مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم کمی به مادران در انتخاب رنگ سیسمونی برای نوزاد پسرشان کمک کنیم پس با همراه باشید:

رنگ سیسمونی پسر مهم است

رنگ سیسمونی پسر مهم است

رنگ های گوناگونی برای سیسمونی پسرانه به کار می رود برخی از رنگ ها در بین مادران محبوب تر و برخی دیگر نیز به ندرت در سیسمونی پسرانه مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع انتخاب رنگ در سیسمونی نیز مزایا و معایب خود را دارد که قبل از اینکه سیسمونی را خریداری کنید باید کاملا تمامی نکات را درباره انتخاب رنگ مدنظر قرار دهید به عنوان مثال رنگ های کرم و قهوه ای، قهوه ای و آبی، آبی و سفید رنگ هایی هستند که معمولا برای سیسمونی نوزاد پسر انتخاب می شود.

بهترین رنگ سیسمونی نوزاد پسر

یکی از رنگ هایی که مادران معمولا برای نوزاد پسرشان انتخاب می کنند آبی است. این رنگ با طیف های مختلفی که دارد در خانواده رنگ های آرامش بخش قرار دارد. لذا در روزهای بعد از زایمان که ممکن است مادر دچار افسردگی شود با دیدن این رنگ احساس آرامش در وی به وجود می آید.

  •  اگر دوست دارید اتاق نوزاد پسرتان سرشار از انرژی باشد می توانید در کنار رنگ آبی از رنگ نارنجی که مکمل رنگ آبی است برای سیسمونی نوزاد پسرتان استفاده کنید.
  •  ترکیب رنگ آبی اسمانی با سفید نیز از جمله بهترین رنگ سیسمونی پسرانه  است و در واقع ترکیب این دو رنگ برای نوزاد نو رسیده بسیار زیبا و لطیف است.
  •  اگر تمایل دارید رنگ دیوارهای اتاق نوزاد پسرتان را آبی بزنید بهتر است دیوار پشت تخت نوزاد را آبی و مابقی دیوارها را سفید بگذارید.

مزایا و معایب رنگ آبی برای سیسمونی پسر

  •  این رنگ را به راحتی می توان با رنگ های دیگر ست کرد و نیز می توان وسیله های زیادی به این رنگ را پیدا کرد در واقع رنگ آبی برای سیسمونی پسرانه رنگ محدودی نیست.
  •  رنگ آبی برای سیسمونی پسرانه شاید تکراری شده باشد ولی هنوز هم محبوبیت خود را دارد و مادران زیادی تمایل به خریداری این رنگ برای نوزادشان دارند.
  •  رنگ آبی از مجموعه رنگ های سرد محسوب می شود و ممکن در استفاده طولانی مدت از این رنگ کمی خسته کننده شود لذا وقتی که این رنگ را برای سیسمونی نوزاد پسرتان انتخاب می کنید برای اینکه اتاق او را به محیطی شاد تبدیل کنید می توانید برخی از وسایل بازی و تزیینی اتاق را به رنگ زرد، قرمز و نارنجی قرار دهید که به این طریق انرژی بیشتری را به اتاق نوزادتان می آورید.
  •  آبی از جمله رنگ های آرامش بخش است و انتخاب این رنگ برای سیسمونی به مادر و نوزاد آرامش را القا می کند چنانچه نوزاد شما در طی روز نمی خوابد و نا آرام است برای ارمش بخشی به او حتما در دکوراسیون اتاقش از رنگ آبی استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی مرتبط با این موضوع: رنگ هایی که برای سیسمونی پسرانه مناسب هستند


قهوه ای، رنگ مناسب سیسمونی پسر

بسیاری از خانم ها برای دکوراسیون منزلشان از رنگ قهوه ای استفاده می کنند و چیدمان اتاق نشیمن و پذیرایی آن ها به رنگ قهوه ای و کرم است پس نمی تواند چیز عجیبی باشد اگر این رنگ وارد اتاق نوزاد نیز شود رنگ کرم و قهوه ای انتخاب مناسبی برای سیسمونی پسر است.

  •  اگر انتخاب شما برای سیسمونی نوزاد پسرتان کرم قهوه ای است حتما در کنار ان از رنگ آبی نیز استفاده کنید.
  •  می توانید در کنار رنگ کرم قهوه ای از رنگ های قرمز، زرد، نارنجی نیز استفاده کنید به این طریق به اتاق فرزندتان گرما می بخشید.

برای سیسمونی پسر از رنگ قرمز استفاده نکنید

برای سیسمونی پسر از رنگ قرمز استفاده نکنید

شاید با خود فکر کرده باشید رنگ قرمز یک رنگ محبوب برای پسر است و انتخاب این رنگ برای سیسمونی نوزاد پسر را شاد می کند اما بسیاری از متخصصان در این زمینه عقیده دارند برای سیسمونی پسر بهتر است رنگ قرمز را انتخاب نکنید البته می توان قرمز را در ترکیب چند رنگ خنثی استفاده کرد ولی در کل به این دلیل که این رنگ گرمای زیادی دارد ممکن است نوزاد را آزار دهد و احساس آرامش نداشته باشد.
موقعی که نوزاد متولد می شود سلول های چشمش نمی تواند رنگ ها تشخیص دهد نوزاد در بدو تولد فقط سه رنگ سیاه، سفید، خاکستری را تشخیص می دهد و سپس به مرور می تواند رنگ های بیشتری از هم تفکیک و تشخیص دهد به همین خاطر بهتر است در ابتدای تولد رنگ های ملایم را برای فرزندتان انتخاب کنید و سپس به مرور همزمان با رشد کودکتان می توانید رنگ های دیگر را وارد اتاقش کنید. لذا انتخاب رنگ های ملایم بهترین انتخاب برای سیسمونی و دکوراسیون فرزندتان است و با چشم نوزاد نیز سازگار است.

بهترین رنگ سیسمونی پسرانه

بهترین رنگ سیسمونی پسرانه

اگر دوست دارید رنگ سیسمونی پسر شما شاد باشد و تمایل ندارید رنگ آبی را که تکراری شده انتخاب کنید می توانید از رنگ سبز استفاده کنید رنگ سبز نشانه سرزندگی است و سرزندگی را به اتاق فرزدتان القا می بخشد. رنگ سبز روشن شادابی بیشتری دارد. سبز سیبی نیز انتخاب مناسبی است البته در کنار آن از رنگ مکمل آن یعنی نارنجی و رنگ خنثی کرم نیزاستفاده شود تا لطافت بیشتری را به اتاق نوزادتان ببخشد. رنگ سبز با طیف های زیادی که دارد نشاط آور و آرامش بخش است. این رنگ را می توانید سال ها استفاده کنید بدون اینکه تکراری و یا خسته کننده شود.

از آنجا که رنگ سبز رنگ طبیعت است می تواند آرامش بخش بوده و نیز ویژگی بارز در انتخاب این رنگ برای سیسمونی فرزندتان، این است که قدرت تمرکز و یادگیری را افزایش می دهد و حتی بسیاری از محققان اعلام کرده اند که این رنگ موجب می شود که توانایی خواندن و نوشتن در کودکان تقویت می شود، لذا با این وجود رنگ سبز انتخاب مناسبی است برای مکان هایی که کودکان در آنجا قرار می گیرند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ممنون از اطلاعاتی که در اختیار والدین قرار میدین.
دیدگاهتان را بنویسید
1 نظر
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.